כך תבחרו את גוף המימון המתאים ליזמים ולמשקיעים

עבור יזמי נדל"ן וכל מי שמעוניין לרכוש נכס לצורך השקעה, אחת ההחלטות החשובות ביותר היא מציאת גורם המימון המתאים ביותר עבורם.

שיתוף הכתבה
מימון נדל"ן (שאטרסטוק)מימון נדל"ן (שאטרסטוק)

על רקע אי הודאות הקיים במשק, ענף הנדל"ן, ובמיוחד נדל"ן למגורים, ממשיך להיות עוגן של יציבות וצמיחה, עם תחזיות לביקושים גבוהים ועמידות גבוהה בפני זעזועים ומשברים. יזמי נדל"ן ממשיכים לאתר שטחים לרכישה ובנייה ברחבי הארץ, ומשקיעים ממשיכים דווקא עכשיו לחפש הזדמנויות לרכישת נכסים, מתוך מטרה לייצר הכנסה קבועה ותשואה יציבה לאורך שנים. אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליך של ייזום בנייה או רכישת נכס להשקעה, הוא המימון שמהווה לרוב תשתית הכרחית לביצוע העסקה. אספנו עבורכם את הנקודות החשובות ביותר שכדאי לכם לקחת בחשבון, לפני שאתם בוחרים את המימון הנכון לעסקת הנדל"ן הקרובה שלכם.

רוצים לדעת כמה מימון תוכלו לקבל בתמורה לנכס שלכם? לחצו כאן!

ריבית היא לא הכל - עסקה מהירה שווה לכם הרבה כסף

בעולם היזמות וההשקעות, זמן שווה הרבה כסף, ולכן כדאי לבחור בגורם מימון המאפשר אישור וחיתום של ההלוואה במהירות הגבוהה ביותר, עם מינימום ביורוקרטיה. תהליך מימון פשוט ומהיר יכול למנוע מקרים בהם עסקה עלולה לרדת לטמיון רק בגלל עיכובים ביורוקרטיים. עבור יזמים, קבלה מהירה של ההלוואה מאפשרת להם להתניע את הפרויקט ולהתחיל בבנייה עוד לפני תחילת תהליך הליווי הבנקאי, ובכך להאיץ את תאריך השלמת הבנייה ולהגדיל את הרווח הסופי באופן משמעותי. עבור משקיעים, סגירת עסקה מהירה מבטיחה ניצול מקסימלי של הזדמנויות להשקעה, וקבלת הכנסה משכר דירה במהירות המרבית. 

מימון בדרך שלכם - בחרו במימון עם גמישות מקסימלית

עוד מרכיב חשוב בבחירת עסקת המימון הנכונה עבורכם, הוא נושא הגמישות. עליכם לחפש גוף מממן שיתאים את תנאי ההלוואה לצרכים ולמטרות העסקיות שלכם. נושא הגמישות בא לידי ביטוי לאורך כל חיי ההלוואה. החל מאחוז המימון משווי הנכס שאותו תקבלו מהגוף המממן וכן מה יקרה במקרה בו תחליטו לפרוע את ההלוואה מוקדם יותר מתאריך פירעונה, סיטואציה שהיא שכיחה בקרב משקיעים ויזמים שנקרת להם בדרך עסקת נדל"ן נוספת.

בנוסף, אם הנכם בגילאי 65+ לעיתים לא תוכלו לקבל כלל הלוואה כנגד נכס מפאת גילכם המבוגר, אך גם לכך יש פתרונות. חלק גדול מהרוכשים נכסים להשקעה, רוצים להתאים את גובה החזר ההלוואה החודשי להכנסות המתקבלות משכר הדירה, מה שמצריך גמישות ויצירתיות מצד הגוף המממן. בנוסף, משקיעים ויזמים שברשותם מספר נכסים, מעדיפים לקבל הלוואה כנגד נכס מסויים ואת הכסף להשקיע בפרויקט אחר שלהם ועל כן יעדיפו לפנות לגוף ממן שייתן להם הלוואה לכל מטרה כנגד שיעבוד נכס, כך הם מגדילים את הגמישות העסקית שלהם וממנפים את עסקיהם.

לא להתפשר על ביטחון, שקט נפשי ומומחיות

מעבר לכל התנאים של עסקת מימון, חשוב להבין את היציבות, הגב הכלכלי ופרופיל הסיכון של גוף המימון שמספק לכם את האשראי לטובת הפרויקט או הדירה. יציבות, ביטחון ועבודה מול גופים מקצועיים ומבוססים הם יתרונות חשובים בכל הנוגע למציאת הדרך הנכונה עבורכם למימון עסקת נדל"ן. חברה המעסיקה מומחים בתחומם תעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ולהתאים את עסקת המימון לצרכים שלכם, על מנת לוודא שאתם לא מפספסים את ההזדמנות וממקסמים את הרווח שלכם לאורך זמן.

שילוב בין איתנות פיננסית, גמישות ותנאים נוחים - גמא מקבוצת הפניקס

אחת החברות הגדולות, המובילות והוותיקות בישראל במתן מימון והלוואות לאנשי עסקים, היא חברת גמא מקבוצת הפניקס. היתרון המשמעותי של גמא הוא השילוב שבין היציבות, האיתנות הפיננסית, לצד גמישות, יעילות, יצירתיות ותנאים אטרקטיביים.  עוצמתה של גמא, המחזיקה בתיק אשראי של כ-5 מיליארד ₪ ודירוג אשראי של Aa3, לצד פרופיל סיכון נמוך ובחירה קפדנית של פרויקטים למימון, מאפשרים לגמא להציע ריביות אטרקטיביות לצד תהליך חיתום מהיר וגמישות מרבית. בין היתר, גמא מאפשרת ללקוחותיה לקבל מימון של עד 70% משווי הנכס, ללא עמלות פירעון מוקדם, ועם התאמה אפשרית של החזר ההלוואה לתזרים ההכנסות, בעזרת הלוואת גרייס וכלים פיננסיים מתקדמים. ההלוואות בגמא הן לכל מטרה, כך שאין מגבלה מצד המשקיע או היזם על יעד ההשקעה. 

כך תבחרו את גוף המימון המתאים ליזמים ולמשקיעיםכך תבחרו את גוף המימון המתאים ליזמים ולמשקיעים

בנוסף, גמא מאפשרת קבלת מימון גם עבור בני הגיל השלישי, אשר לא תמיד יכולים לקבל מימון בעקבות מגבלות רגולטוריות. המומחים של גמא יכולים להוציא לפועל עסקאות נדל"ן מורכבות הכוללות נכסי נדל"ן המשלבים מגורים ומסחר, ועסקאות בהן הרוכשים הם שילוב של אנשים פרטיים וגופים עסקיים. מימון כנגד נדל"ן בגמא הוא פתרון מושלם עבור יזמים, אשר יכולים לקבל מימון כנגד מלאי דירות בפרויקטים שהסתיימו, או מימון ביניים עד לכניסת גוף מלווה לפרויקט. 
עבור מי שמעוניין בהליך חיתום מהיר ופשוט, קבלת מימון במהירות עם גמישות מקסימלית והתאמה אישית על ידי אנשי מקצוע מנוסים - גמא היא הדרך למימון עסקת הנדל"ן הבאה שלכם. 

כל פתרונות המימון לעסקים במקום אחד

מעבר למימון נדל"ן, גמא מעניקה כבר מעל 22 שנה מגוון פתרונות מימון ושירותים פיננסיים נוספים לאלפי עסקים וחברות, כגון: סליקת כרטיסי אשראי – מאגד, ניכיון שוברי כרטיסי אשראי, הלוואות ואשראי, ניכיון שיקים, התאמות כרטיסי אשראי, מימון ציוד, פקטורינג, מימון יבוא ועוד.

 

נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ. מ"ר: 54508. או גמא מימון אישי ישיר בע"מ. מ"ר: 54513. המימון אינו ניתן כנגד דירת מגוריו של הלווה. מתן האשראי בפועל הינו בכפוף לשיקול דעתה של החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

רוצים לדעת כמה מימון תוכלו לקבל בתמורה לנכס שלכם? לחצו כאן!


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גמאמימוןנדלן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...