גב-ים: יריב בר-דעה מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברה

המינוי הפך רשמי בתחילת החודש הנוכחי, לפני כשבוע • בתפקידו האחרון היה בר-דעה מנכ"ל בחברת פולין-ישראל • פרנקל בדרך לרכוש עוד ארבעה מיליון מניות של החברה

שיתוף הכתבה
אהרון פרנקל (יח"צ)אהרון פרנקל (יח"צ)

מינוי חדש בחברת גב-ים : החברה מינתה בתחילת החודש, לפני כשבוע, את יריב בר-דעה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בחברה. כך נודע למערכת מרכז הנדל"ן . בר-דעה מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות מימון וניהול סיכונים, שאותו השלים במרכז הבינתחומי הרצליה.

לבר-דעה ניסיון עשיר בתפקידים בכירים בעולם הנדל"ן. הוא עבד במשך תשע שנים בקבוצת ב.ס.ר , שם היה בין היתר מנהל פיתוח עסקי ומנהל שיווק, ומאוחר יותר שימש סמנכ"ל בחברת אקרו נדל"ן. בנובמבר 2017 מונה למנכ"ל חברת פולין-ישראל השקעות, תפקידו האחרון לפני הצטרפותו לגב-ים. בחברה החדשה מגדירים אותו כ"בעל מומחיות חשבונאית פיננסית".

פרנקל יחזיק ב-34.86% ממניות החברה?

חברת גב-ים עצמה נמצאת בעיצומו של תהליך מעניין, בצל הליך כינוס הנכסים שאליו נכנסה חברת האם, דסק"ש. לאחרונה פרסמנו כאן על המהלכים שביצע איש העסקים אהרון פרנקל, בדרך להפיכתו לבעל המניות הגדול ביותר בגב-ים, והיום (א') אנו מתבשרים על התפתחות נוספת.

על פי הודעת החברה לרשות לניירות ערך, פרנקל הודיעה על רכישת שני מיליון מניות נוספות של גב-ים , תמורת 56 מיליון שקל (לפי 28 שקל למניה, כמו ברכישות הקודמות), וכן אופציה לרכישת שני מיליון מניות נוספות, תמורת 4.4 מיליון שקל. אם ירכוש גם אותן, ישלם עוד 56 מיליון שקל, ובסך הכול ישלם עבור המהלך 116.4 מיליון שקל.

"אם תושלמנה העסקאות האמורות לעיל, לרבות מימוש מלא של האופציות, ובהתאם לנתונים הידועים לחברה למועד דיווח זה, אחזקותיו של פרנקל יגדלו לשיעור של 12.52% בהון המניות המונפק והנפרע של החברה (12.40% בדילול מלא)", נמסר מהחברה. "אם תושלמנה כל העסקאות על ידי פרנקל, החזקותיו יגדלו לשיעור של 34.86% בהון המניות המונפק והנפרע של החברה (34.52% בדילול מלא)".

נזכיר כי כל זה מתרחש על רקע הניסיונות הן של מגה אור והן של אדוארדו אלשטיין, לרכוש את דסק"ש – שהיא כאמור חברת האם של גב-ים . האחרונה נחשבת כיום לאחת השחקניות המרכזיות ביותר בשוק הנדל"ן המניב בישראל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמגה אוראדוארדו אלשטייןבנייני האומה ירושליםדסק"שאהרון פרנקליריב בר-דעה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...