קבוצת אלקטרה: שלושה פרויקטי בנייה חדשים

אחרי ההודעה על ההסכם להקמת פרויקט H-infinity בסומייל בת"א, מודיעה החברה על עוד שני פרויקטים שנבחרה להקים – "פארק הים" בבת ים ובניין הכימיה במכון ויצמן ברחובות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר, על רקע הדמיית בניין הכימיה במכון ויצמן למדע (מושלי אלדר אדריכלים; לירון אלוני)מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר, על רקע הדמיית בניין הכימיה במכון ויצמן למדע (מושלי אלדר אדריכלים; לירון אלוני)

פרויקטי בנייה חדשים לאלקטרה – בסכום כולל של כ-720 מיליון שקל: החברה הודיעה היום (ה') כי נבחרה בימים האחרונים להקים שלושה פרויקטים, כל אחד מהם בעל ייחודיות וחשיבות משלו – פרויקט H-infinity של קבוצת חג'ג' במתחם סומייל בתל אביב, סיכום שעליו דיווחנו הבוקר; פרויקט "פארק הים" בבת ים, של קבוצת זיתוני; ופרויקט בניין הכימיה במכון ויצמן למדע שברחובות. הפרויקטים יבוצעו ע"י החברה הבת אלקטרה בנייה , כבר במהלך שנת 2021.

בפרויקט H-infinity תספק אלקטרה בנייה שירותי בנייה כקבלן ראשי, תמורת כ-255 מיליון שקל. במסגרת הפרויקט תקים החברה, מגמר רצפת המרתף, 277 יחידות דיור אשר יתחלקו ל-260 יחידות דיור במגדל המגורים ו-17 יחידות דיור במבנה מגורים מרקמי סמוך. העבודות צפויות להתחיל במחצית הראשונה של 2021, ולהסתיים כעבור 52 חודשים. ההסכם מותנה בתנאים מתלים שאינם קשורים לאלקטרה בנייה.

גם במתחם "פארק הים" בבת ים תספק אלקטרה בנייה שירותים כקבלן ראשי להקמת הפרויקט. במסגרת הפרויקט תקים החברה 226 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים בני 29 קומות כל אחד, על פני תקופת ביצוע מוערכת של כ-40 חודשים, שצפויה להתחיל במחצית הראשונה של שנת 2021. היקף החוזה בפרויקט זה הוא כ-212 מיליון שקל.

החברה תשמש כקבלן ראשי גם בפרויקט בניין הכימיה במכון ויצמן למדע. הבניין כולל מעבדות מחקר, שני אגפים וכמה קומות, הן עיליות והן תת-קרקעיות. הפרויקט, עתיר המערכות, יוקם בשיתוף אלקטרה M&E, ויכלול מעבדות מיוחדות רגישות לוויברציות, חדרים נקיים ומרכז אנרגיה. חזית הבניין מתוכננת כחזית כפולה, הכוללת ויטרינות ומערכת מדרכים והצללות על גבי שלד פלדה. נוסף על כך, החברה הבת אלקטרה מעליות תספק מעליות לבניין. סך כל שטח הבינוי בבניין המתוכנן הוא כ-25,000 מ"ר. העבודות צפויות לצאת לדרך בתחילת 2021, למשך כ-42 חודשים. היקף החוזה: כ-251 מיליון שקל.

פרויקטים אלו מתווספים לפרויקטים משמעותיים שבהם זכתה אלקטרה בשנתיים האחרונות, באמצעות אלקטרה בנייה , וביניהם: הקמת פרויקט לנדמרק בת"א (כ-715 מיליון שקל); הקמת חניון תת-קרקעי בכניסה לירושלים (כ-320 מיליון שקל); בניית קמפוס אמדוקס ברעננה (כ-330 מיליון שקל); הקמת מגדל בראשית בשכונת בבלי (כ-270 מיליון שקל) ועוד.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "אנו מודים על הבעת האמון של היזמים ביכולותיה של קבוצת אלקטרה , וגאים לקחת חלק בפרויקטים חשובים אלה, ולתרום מניסיונה ומיכולותיה המקצועיים של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'H-Infinityפארק היםאיתמר דויטשראלקטרהקבוצת אלקטרהאלקטרהמכון ויצמן למדעקבוצת זיתוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...