מנרב אחזקות זכתה בעוד מכרז של הרק"ל בגוש דן

מדובר במכרז החמישי של נת"ע שבו זוכה החברה – אשר כולל סלילת כבישים, בניית גשרים ומעבר להולכי רגל, יצירת מעבר משוקע ועוד .

שיתוף הכתבה

זכייה חמישית למנרב אחזקות במכרזי נת"ע לרכבת הקלה בתל אביב ובגוש דן: החברה הודיעה הבוקר (א') כי זכתה במכרז לתכנון ולביצוע מקטע בקו הסגול של הרק"ל, ממחלף מסובים בדרך 461 עד לכביש 40. את העבודות תבצע חברת הבת של מנרב אחזקות, מנרב הנדסה, תמורת כ-285 מיליון שקל.

במסגרת המכרז תתכנן ותבצע מנרב הנדסה כבישים, גשרים ומעבר להולכי רגל, מעבר משוקע, קירות תמך, קירות אקוסטיים, תשתיות נלוות ומערכות. הפרויקט יתפרס על פני כ-38 חודשים מקבלת צו תחילת עבודה, כך מעריכה החברה.

אנו רואים בכך הבעת אמון ביכולות הביצוע הגבוהות של מנרב הנדסה, הנהנית מניסיון רב בפרויקטים מורכבים. זכייה זו מתווספת לשורה של פרויקטים שבהם זכתה מנרב הנדסה ותומכת בהמשך צמיחתה והתפתחותה העתידית של מנרב בתחום התשתיות והקבלנות"

כאמור, זוהי הזכייה החמישית של החברה במכרז להקמת הרכבת הקלה: בחודש אוקטובר האחרון זכתה מנרב הנדסה במכרז של נת"ע לתכנון ולביצוע של תחנת רכבת תת-קרקעית מתחת לצומת הרחובות איינשטיין ונמיר בתל-אביב, וכן לתכנון ולבניית שיקוע תת-קרקעי לאורך רחוב איינשטיין ומתחת לשדרות נמיר עבור הרכבת הקלה, במסגרת הקו הירוק. תקופת הביצוע של הפרויקט הינה כ-42 חודשים והתמורה הכוללת לפרויקט הינה כ-123 מיליון שקל.

במאי 2019 הודיעה החברה כי זכתה במכרז של נת"ע לביצוע עבודות גמר וניהול קבלנים בשש תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה - הקו המוקם בימים אלו. תמורת עבודות אלו תקבל החברה 283 מיליון שקל. לפני כן הודיעה גם על זכיות נוספות, בין היתר להקמת שתי תחנות וקטע מסילה, גם הם בקו האדום. בסך הכול זכתה החברה עד כה במכרזי נת"ע בסכום כולל של כמיליארד שקלים וחצי.

מהחברה נמסר: "אנחנו שמחים על זכייתנו במכרז. מדובר בזכייה חמישית שלנו, ואנו רואים בכך הבעת אמון ביכולות הביצוע הגבוהות של מנרב הנדסה, הנהנית מניסיון רב בפרויקטים מורכבים. זכייה זו מתווספת לשורה של פרויקטים שבהם זכתה מנרב הנדסה ותומכת בהמשך צמיחתה והתפתחותה העתידית של מנרב בתחום התשתיות והקבלנות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נת"עאברהם קוזניצקימנרב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...