ישראל-קנדה מציעה 120 מיליון שקל על חלקה של אקרו נדל"ן בפרויקט "אקרו בסיטי" בתל אביב

הפרויקט, שיקום במתחם בניין בנק לאומי, נמצא זמן קצר לפני תחילת העבודות בו • החברה מעדכנת כי "הצדדים פועלים לקבלת אישור הבנק להתקשרות בעסקה, קודם למועד ההתקשרות"

שיתוף הכתבה
אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי ישראל-קנדה (יח"צ)אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי ישראל-קנדה (יח"צ)

ישראל-קנדה תשתלט על פרויקט " אקרו בסיטי"? החברה הודיעה הבוקר (א') לרשות לניירות ערך כי היא מנהלת משא ומתן עם שותפתה בפרויקט, חברת אקרו נדל"ן, לצורך רכישת חלקה של השותפה בפרויקט. אקרו נדל"ן מחזיקה ב-50% מהזכויות בשותפות. ישראל-קנדה מציעה על חלקה של אקרו נדל"ן 120 מיליון שקל, כך שתחזיק בסופו של דבר ב-100% מהפרויקט.

"נכון למועד הדיווח, ועל פי תנאי העסקה המתגבשת, אם ייחתם ההסכם, התמורה תשולם במועדים כדלקמן: סך של  עשרה מיליון שקל ישולמו למוכרת במזומן, במועד חתימת ההסכם; סך של כ-110 מיליון שקל ישולמו למוכרת בתוך 60 ימים ממועד חתימת ההסכם", כך ישראל-קנדה בהודעתה. "הצדדים פועלים לקבלת אישור הבנק להתקשרות בעסקה, קודם למועד ההתקשרות".

פרויקט אקרו בסיטי, שיוקם במתחם בניין בנק לאומי שנמצא בפינת הרחובות יהודה הלוי והרצל בתל אביב, הוא פרויקט מעורב שימושים, שבמסגרתו מתוכנן לקום מגדל בן 40 קומות. הפרויקט יציא 102 יחידות דיור חדשות, 25,047 מ"ר שטחי משרדים או מלונאות ומבני ציבור בשטח של 2,370 מ"ר. שטחו העיקרי הכולל של המגדל יהיה 38,192 מ"ר.

התוכנית אושרה להפקדה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב באוגוסט 2020, ובספטמבר האחרון הושלם תהליך אישור התב"ע לפרויקט וניתן תוקף לתוכנית לצורך פרסומה. נזכיר כי ישראל-קנדה רכשה 50% מהקרקע בדצמבר 2017, תמורת 277 מיליון שקל, ונכון לסוף 2018 שווי הנכס היה כ-208 מיליון שקל.

עוד נזכיר כי ברקע יוזמה זו נסוגה החברה מהמהלך שיזמה לרכוש את חברת אחים דוניץ לצד חברת ראם פרויקטים, במסגרת מיזוג משולש הופכי, זאת לאחר שבדיקת הנאותות שביצעה ישראל-קנדה העלתה, לדבריה, את המסקנה ש"התמורה המבוקשת גבוהה מהשווי בפועל". חברת אחים דוניץ אמורה הייתה להירכש לפי שווי של 664 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפוברק רוזןאסי טוכמאייר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...