עוד הסכם שכירות גדול לגב-ים: GM שוכרת כ-9,000 מ"ר בכ-63 מיליון שקל

השטחים שתשכור החברה הבינלאומית נמצאים בגב-ים הרצליה שבהרצליה פיתוח, וההסכם הוא לחמש שנים • החברה מעדכנת כי סיכמה על שיווק והשכרה מראש של שתפנה מייקרוסופט במתחם

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (אלדד רפאלי)מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (אלדד רפאלי)

הסכם שכירות גדול נוסף לחברת גב-ים : החברה הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם עם חברת טכנולוגיית הרכב GENERAL MOTORS, להשכרת שטח של כ-9,000 מ"ר במרכז " גב-ים הרצליה" עבור GM, לתקופה של חמש שנים, בתמורה כוללת של כ-63 מיליון שקל.

החברה מגדירה את הידיעה ככזו שמגיעה "בניגוד להערכות על שוק המשרדים" על רקע משבר הקורונה והקיפאון שממנו הזהירו מומחים רבים בעקבות מגבלות המגפה. נוסף להסכם עם GM עדכנה גב-ים כי חתמה על הסכמי שכירות חדשים עם חברות מייקרוסופט וזרטו, על רקע עזיבתה הצפויה של מייקרוסופט את המרכז של גב-ים בהרצליה, והמעבר שלה לקמפוס החדש.

גב-ים מעדכנת כי בעקבות החתימה על ההסכמים עם מייקרוסופט וזרטו, "כל השטחים שעתידה מייקרוסופט לפנות במרכז גב-ים הרצליה, עם המעבר לקמפוס החדש שלה, שווקו והושכרו מראש". כזכור, מייקרוסופט הציגה בסוף נובמבר האחרון את הקמפוס החדש שלה, ששטחו כ-46,000 מ"ר.

גב-ים מנהלת משאים ומתנים עם חברות בינלאומיות וישראליות לשכירות של אלפי מ"ר חדשים. חברות ההייטק הן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים, והן מובילות את המגמות בשוק. ההייטק בישראל לא נפגע ומראה על המשך צמיחה"

עוד נזכיר כי לאחרונה חתמה גב-ים על כמה הסכמי שכירויות משמעותיים במרכזים שלה – בהם כאלו שכבר הוקמו והחלה בהם הפעילות, וכאלו שנמצאים בשלבי הקמה. ההסכם הבולט ביותר הוא כמובן זה שעליו חתמה חברת הבת של גב-ים , חברת מת"ם, בנובמבר האחרון, להשכרת 28,000 מ"ר ועוד 620 מקומות חניה לחברת אפל העולמית, תמורת כ-30 מיליון שקל בשנה למשך שבע שנים. בסוף ספטמבר הודיעה החברה על השכרת 17,000 מ"ר לחברות GE Healthcare ו-מילניום, תמורת סכום כולל של 85 מיליון שקל. שלושת ההסכמים הללו נוגעים למרכזים של החברה בחיפה.
 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים : "אנו חווים ביקושים חזקים מאוד במתחמי גב-ים בהרצליה פיתוח, הכוללים כ-250,000 מ"ר. נוסף על כך, בימים אלו מקדמת החברה תב"ע לתוספת של כ-30,000 מ"ר במתחם אפל ו-NSO בהרצליה.

מתחמי גב-ים בהרצליה מהווים עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, הכוללות בין היתר את פייזר, אפל, מייקרוסופט, אמזון, PTC, DELL-EMC, GM, מטרוניק, NSO, סולארדג', ורוניס ואחרות. בתקופה זו מנהלת גב-ים משאים ומתנים עם חברות בינלאומיות וישראליות לשכירות של אלפי מ"ר חדשים. חברות ההייטק הן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים, והן מובילות את המגמות בשוק. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח, שהם ליבת הפעילות שלהן. ההייטק בישראל לא נפגע ומראה על המשך צמיחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנייני האומה ירושליםגב-ים הרצליהאבי יעקובוביץGENERAL MOTORS
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...