יו"ר דירק' גב-ים: אלדד פרשר, מנכ"ל מזרחי-טפחות היוצא

פרשר שימש בתפקיד המנכ"ל בבנק עד לספטמבר האחרון, לאחר כשש שנים וחצי בתפקיד • לפני כשבוע מונה כדירקטור בחברה, והיום (ב') יצאה ההודעה על מינויו הרשמי ליו"ר

שיתוף הכתבה
היו"ר החדש של דירקטוריון גב-ים, אלדד פרשר (יחצ)היו"ר החדש של דירקטוריון גב-ים, אלדד פרשר (יחצ)

מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות היוצא, אלדד פרשר, הוא יו"ר הדירקטוריון החדש של חברת גב-ים . זאת לאחר שהיו"ר הקודם, אלחנדרו אלשטיין, חדל מלכהן בתפקיד בסוף החודש שעבר (זאת בצמוד לסיום תפקידו של אחיו, אדוארדו אלשטיין, שהיה בעל השליטה בחברה, כחבר הדירקטוריון).

המינוי הזה בא על רקע השינויים הרבים שעוברת החברה בעקבות מכירתה הממשמשת ובאה של חברת האם, דסק"ש, לקבוצת משקיעים בראשות מגה אור, ועל רקע הרכישה המשמעותית של מניותיה בידי איש העסקים אהרון פרנקל.

יו"ר הדירקטוריון החדש פרשר הוא בעל תואר בוגר ותואר מוסמך במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. במהלך הקריירה שימש בתפקידים שונים במשרד האוצר, כולל סגן החשב הכללי באוצר, ומשנת 2004 היה סמנכ"ל הכספים (CFO) של בנק מזרחי-טפחות. מאוגוסט 2013 שימש בתפקיד המנכ"ל. כאמור, בספטמבר האחרון הודיע על פרישה מהתפקיד.

גב-ים עצמה הודיעה בשבועות האחרונים על שלל עסקאות מול חברות גדולות במשק, שבמסגרתן השכירה שטחים גדולים במרכזיה ברחבי הארץ תמורת עשרות מיליונים שקלים. היום הוציאה החברה הודעה נוספת מסוג זה: חתימה על עסקת השכרה מול חברת ההייטק לייטירקס, ב" גב-ים פארק העברית" שבקמפוס ספרא בגבעת רם. זהו ההסכם הראשון שחותמת החברה במקום, הנבנה בימים אלו על ידי גב-ים .

במסגרת ההסכם שכרה לייטירקס כ-16,000 מ"ר, לתקופה של עשר שנים, בתמורה כוללת של כ-190 מיליון שקל. חלקה של גב-ים בעסקה הוא 66% - כ-125 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדד פרשרבנייני האומה ירושליםגב-ים פארק העבריתבנק מזרחי טפחותדסק"ש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...