עוד חברת ביטוח נכנסת לענף: איילון מתקשרת עם אמפא קפיטל

השתיים יקדמו יחד פרויקטים למגורים כך שחברת המימון תהיה אחראית על האשראי לפרויקט, ואיילון על העמדת פוליסות וערבויות • אמפא פועלת בתחום המגורים וההתחדשות העירונית

שיתוף הכתבה
רן שלו, מנכ"ל אמפא קפיטל (יח"צ)רן שלו, מנכ"ל אמפא קפיטל (יח"צ)

חברת ביטוח נוספת נכנסת עמוק אל תוך ענף הנדל"ן: איילון הודיעה לאחרונה כי סיכמה על שיתוף פעולה עם חברת המימון החוץ-בנקאי אמפא קפיטל, שבמסגרתו יקדמו יחד פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. על פי ההסכם תהיה אמפא קפיטל אחראית על הליווי הפיננסי ועל העמדת האשראי לפרויקטים השונים, ואילו חברת הביטוח איילון תהיה אחראית על העמדת פוליסות חוק המכר וערבויות ביצוע.

נזכיר כי אמפא קפיטל מוחזקת בשיעור של 48.4% על ידי חברת ביטוח אחרת, מנורה מבטחים, שהצטרפה לחברה בשנת 2016. יתרת המניות של החברה נמצאות בידי שלומי פוגל, מבעלי חברת מספנות ישראל. מנכ"ל אמפא קפיטל הוא רן שלו. 

חברת המימון החוץ-בנקאית מתמקדת בעיקר בתחום המגורים, ובתוכו גם בהתחדשות עירונית, ומעניקה ליווי פיננסי במתווה של ליווי סגור, הלוואות להשלמת הון, הלוואות גישור ועוד. על פי אתר החברה, היא ביצעה עד היום 13 הנפקות של אגרות חוב מגובות תזרים מזומנים, שהסתכמו בגיוס של יותר מ-1.1 מיליארד שקל ממשקיעים מוסדיים.

עבור חברת הביטוח איילון זהו לא הצעד הראשון בתחום הנדל"ן, שכן בשנה שעברה סיכמה על שיתוף פעולה עם בית ההשקעות הלמן אלדובי, לטובת מימון של פרויקטי נדל"ן שונים. נדמה שכעת החברה החליטה לעשות צעד נוסף, שיכניס אותה עמוק אל תוך הענף.

את העסקה ליוו מטעם איילון מיכל מגידו, מנהלת מחלקת ערבויות בחברה, ועו"ד אברהם ללום מפירמת אברהם ללום ושות'; מטעם אמפא ליווה את העסקה גיל מויאל, סמנכ"ל נדל"ן בחברה, משה נגר, מנהל תחום נדל"ן בחברה, לצד אנשי משרד עוה"ד גולדמן ארליך אדלשטיין אביגד ושות'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאיילון חברה לביטוחמימוןנדל"ןאמפא קפיטלשלומי פוגלרן שלוגולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות', עורכי דין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...