חוקרת המטרו: "נשקול לקבל השגות שיוגשו באיחור בשל הסגר"

התעקשות אנשי לשכת עורכי הדין השתלמה: לאחר הסירוב הגורף - נראה שבכל זאת ניתן יהיה להגיש התנגדויות לקו M1 של המטרו אחרי שלישי הבא • הדחייה - עד שבעה ימים

שיתוף הכתבה
עו"ד מיכה גדרון. ההתעקשות השתלמה (משרד עו"ד מיכה גדרון)עו"ד מיכה גדרון. ההתעקשות השתלמה (משרד עו"ד מיכה גדרון)

לאחר הסירוב מהוות"ל – מגיעה ההתחשבות מצד אנשי מנהל התכנון : כפי שפרסמנו הבוקר (ה'), לשכת עורכי הדין הגישה בקשה לוועדה לתשתיות לאומיות, הוות"ל, בבקשה לאפשר דחייה של המועד האחרון להגשת התנגדויות לתת"ל 101/ב, היא תוכנית קו M1 של מטרו גוש דן. הבקשה הזו, שהוגשה במכתב רשמי מטעם יו"ר ועדת תכנון ובנייה בלשכה, עו"ד מיכה גדרון, נתקלה בסירוב גורף. הבוקר קיבל עו"ד גדרון תשובה בעלת גוון חיובי הרבה יותר.

"בהמשך לתשובתנו בעניין, ולאחר שנשקלה שנית לנוכח המצב, נעדכן כי חוקרת התוכנית הביעה נכונות לשקול בכובד ראש לקבל השגות שיוגשו באיחור של עד שבעה ימים, דהיינו: עד 26.1.2021", כך בפנייה שנשלחה אל עו"ד גדרון מאגף בכיר לתכנון מטרו במנהל התכנון, "אם יובהר כי הן נובעות מהסגר המהודק שהוטל".

עקב כך, צפויה להפוך ה"משימה" להגשת ההתנגדויות לקלה יותר, שכן עד כה נדרשו המתנגדים להגיש את השגותיהם לא יאוחר מיום שלישי הקרוב. כפי שכתב עו"ד גדרון במכתב שפרסמנו כאן הבוקר, "הגשת התנגדויות לתת"ל דורשת עבודה מול גורמים רבים – יועצים למיניהם ותושבים. תקופת הסגר תקשה מאוד על העבודה מול הגורמים האמורים, אשר משרדיהם של כמה מהם אינו פעיל בימי הסגר". כעת נראה שהתהליך יוכל להיעשות בצורה נוחה יותר.

נזכיר כי תשובת הוות"ל למכתב הייתה כי "דחיית המועד להגשת השגות בהכרח תגרום לדחייה נוספת משמעותית במועדי השימועים, לצורך היערכות כל הגורמים הרלוונטיים לדיון ולגיבוש התייחסות להשגות. נוסף על כך, דחיית המועד להגשת השגות תגרור דחיית מועד של אישור התוכניות, וכפועל יוצא מכך לעיכובים בהוצאת מכרזים לתכנון מפורט לביצוע, ולעיכובים בביצוע התוכנית בפועל". בהתאם לכך, התירו בוות"ל רק הגשה מאוחרת של השלמות שונות להתנגדויות – עד 30 יום לאחר התאריך המדובר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןמשבר הקורונהמטרוות"לעו"ד מיכה גדרוןמשרד עו"ד מיכה גדרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...