שיתוף הפעולה בין מגה אור לקבוצת הרטוב מתרחב: יחזיקו יחד כ-323 דונם בבית שמש

מגה אור הודיעה על רכישת מחצית מקרקע שנמצאת בבעלות קבוצת הרטוב, תמורת 65 מיליון שקל • במאי 2020 רכשה 50% מקרקע סמוכה, תמורת 63 מיליון שקל • השתיים יקימו במקום פרויקט להשכרה

שיתוף הכתבה
רונן יונה, מנכ"ל קבוצת הרטוב (נחשון פילוסוף)רונן יונה, מנכ"ל קבוצת הרטוב (נחשון פילוסוף)

מגה אור רוכשת עוד קרקע בבית שמש – ובכך מרחיבה את שיתוף הפעולה עם קבוצת הרטוב: החברה הודיעה היום (א') לרשות לניירות ערך כי סיכמה על רכישת מחצית ממגרש בן כ-163 דונם בבית שמש, בתמורה ל-65 מיליון שקל – זאת בהמשך לרכישה של מחצית מקרקע צמודה, גםכן בבעלות קבוצת הרטוב, במאי 2020.

מדובר למעשה בהסכם משלים בין החברות, והרחבת השותפות שעליה דווח בחודש מאי האחרון, אז מכרה קבוצת הרטוב מחצית משטח מגרש סמוך, בגודל של כ-160 דונם, תמורת 63 מיליון שקל. כעת מחזיקות החברות יחד קרקע בשטח של כ-323 דונם. 

קבוצת הרטוב מעדכנת כי מלט הרטוב, יצרנית המלט בבעלות הקבוצה, שפועלת בחלק משטח המתחם, תמשיך לפעול באותה מתכונת שבה פעלה עד כה, במסגרת הסכם שכירות שנחתם בין הצדדים, לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, "באופן שמבטיח את המשך פעילות ייצור המלט וחומרי הבנייה במפעל גם בטווח הארוך", כך לדברי החברה.

התמורה בגין המגרש תשולם בשלושה תשלומים: 30 מיליון שקל שולמו במעמד החתימה, ושני תשלומים נוספים בסך 17.5 מיליון שקל כל אחד ישולמו כעבור 12 ו-24 חודשים ממועד החתימה. ההסכם ייכנס לתוקף במועד המסירה, לתקופה בת 60 חודשים. דמי השכירות השנתיים ביחס למושכר יהיו שלושה מיליון שקל.

בכוונת החברות להקים במקום פרויקט להשכרה, בחלקים שווים בין הצדדים, בהתאם לשימושים המותרים בתב"ע כפי שתהיה במועד בניית הפרויקט. ממגה אר נמסר, בהודעתה לרשות לניירות ערך, כי "הסכם השיתוף זהה בהוראותיו להסכם השיתוף אשר נחתם בין הצדדים ביחס לממכר הראשון (בשינויים המחויבים נוכח רכישת הממכר), ויבוא במקומו". עוד ציינה מגה אור כי בגין רכישת הממכר צפויה החברה לשלם מס רכישה בסך של כ-9.3 מיליון שקל.

אנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת מגה אור, שהחל במאי בשנה שעברה. אני משוכנע ששותפות זו, שמטרתה להקים פרויקט משמעותי בעיר בית שמש, תניב תוצאות חיוביות לכל העוסקים במלאכה, לעיר בית שמש ולתושביה"

מנכ"ל קבוצת הרטוב, רונן יונה, מסר כי "אנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת מגה אור, שהחל במאי בשנה שעברה. אני משוכנע ששותפות זו, שמטרתה להקים פרויקט משמעותי בעיר בית שמש, תניב תוצאות חיוביות לכל העוסקים במלאכה, לעיר בית שמש ולתושביה.

קבוצת הרטוב תמשיך להתפתח ולצמוח בשוק חומרי הגלם בענף הבנייה והתשתיות. הסדרנו את המשך פעילות מפעל המלט לטווח הארוך, כך שהמפעל ימשיך לספק מלט וחומרי בנייה נוספים לעוד שנים רבות. אנו ממשיכים לבחון אפיקים נוספים במטרה להרחיב את מגוון פעילויותינו בענף".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורצחי נחמיאסקבוצת הרטוברונן יונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...