מכלול נכנסת גם לתחום המימון של פרויקטי מחיר למשתכן: תממן פרויקט באשקלון ב-165 מיליון שקל

הפרויקט, של קבוצת HIGH GROUP, כולל 180 יחידות דיור חדשות שייבנו בחמישה מבני מגורים בשכונת עיר היין • "למרות הקורונה הגדילה החברה את פורטפוליו הפרויקטים והנכסים שהיא מלווה"

שיתוף הכתבה
איילת רוסק, מנכ"לית חברת מכלול ומבעליה (הדר יואביאן)איילת רוסק, מנכ"לית חברת מכלול ומבעליה (הדר יואביאן)

חברת מכלול מימון וליווי לבניה למגורים מרחיבה את תחומי פעילותה בעולם המימון החוץ-בנקאי, ונכנסת לתחום המימון של פרויקטים במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. החברה הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם ליווי עם קבוצת HIGH GROUP - חי נחמיאס מגורים והשקעות, שבמסגרתו תממן ותלווה פרויקט מחיר למשתכן בשכונת עיר היין באשקלון, הכולל 180 יח"ד. היקף העסקה - כ-165 מיליון שקל.

הפרויקט כולל בניית חמישה מבני מגורים, מתוכם 124 יח"ד שישווקו לזכאים במסגרת מחיר למשתכן ו-56 יח"ד שישווקו בשוק החופשי. מדובר בפרויקט מחיר למשתכן השני שמממנת חברת מכלול, ומבחינות רבות הוא מכריז רשמית על כניסתה גם לסקטור הזה

מהחברה נמסר כי הפרויקט כולל בניית חמישה מבני מגורים, מתוכם 124 יח"ד שישווקו לזכאים במסגרת מחיר למשתכן ו-56 יח"ד שישווקו בשוק החופשי. מדובר בפרויקט מחיר למשתכן השני שמממנת חברת מכלול, ומבחינות רבות הוא מכריז רשמית על כניסתה גם לסקטור הזה.

חברת מכלול היא חברת מימון חוץ-בנקאי המתמחה במימון פרויקטים בתחום הנדל"ן למגורים. החברה, בבעלות אורי פז, ירון בלנק ואיילת רוסק, לצד חברת הביטוח כלל המחזיקה ב-35% ממנה, מציעה חבילת מימון הכוללת את כל מרכיבי המימון הנחוצים ליזמים בתחום הבנייה למגורים, לרבות השלמת הון, אשראי בכיר פוליסות על פי חוק מכר וערבויות שונות על פי תנאי העסקה.

קבוצת HIGH GROUP היא חברה יזמית העוסקת כיום בבנייה של יותר מ-2,000 יחידות דיור, מרכזים מסחריים ובנייני משרדים בפרויקטים מגוונים. הקבוצה יוזמת, מתכננת ובונה פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ, עוסקת באיתור שטחים לבנייה ובפרויקטים להתחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38 ופינוי ובינוי. בשכונת עיר היין באשקלון יוזמת הקבוצה כמה פרויקטים, כולל הפרויקט הנוכחי, בארבעה מתחמים הכוללים 680 יח"ד ומרכז מסחרי בשטח של 9,000 מ"ר.

נזכיר כי בנובמבר האחרון הודיעה קבוצת גבאי כי היא רוכשת פרויקט בשכונת עיר היין, זאת במסגרת עסקה משולבת עם חברת הבת שלה, גבאי מניבים ופיתוח. מדובר בפרויקט בן 354 יחידות דיור בשכונה החדשה באשקלון, שאותו רכשו השתיים תמורת 50 מיליון שקל.

לדברי איילת רוסק, מנכ"לית ומבעלי חברת מכלול: "בשנה האחרונה, למרות הקורונה, הגדלנו את פורטפוליו הפרויקטים והנכסים שאנו מלווים. בתקופת הקורונה, בזמן שהבנקים הקשיחו עמודת אל מול היזמים, בלט היתרון שלנו במתן פתרונות גמישים ומהירים מתוך היכרות רבת השנים עם ענף הנדל"ן הישראלי, ובזכות היכולת לזהות סיכונים ולנטר אותם. 

אם בתחילת דרכה של החברה ליווינו בעיקר פרויקטים של התחדשות עירונית , הרי שבמהלך שנת 2020 נכנסנו לתחום של ליווי עסקאות קומבינציה, ליווי של פרויקטים יזמיים בתחום המגורים וליווי של פרויקטים של מחיר למשתכן . לצד הרחבת מגוון הפרויקטים הרחבנו גם את סוג הלקוחות וסיפקנו ליווי לחברות גדולות"

אם בתחילת דרכה של החברה ליווינו בעיקר פרויקטים של התחדשות עירונית , הרי שבמהלך שנת 2020 נכנסנו לתחום של ליווי עסקאות קומבינציה, ליווי של פרויקטים יזמיים בתחום המגורים וליווי של פרויקטים של מחיר למשתכן . לצד הרחבת מגוון הפרויקטים הרחבנו גם את סוג הלקוחות וסיפקנו ליווי לחברות גדולות כדוגמת חברת רוטשטיין הציבורית, שאיתה חתמנו על הסכם למימון קרקע ובניית 120 יח"ד בשכונת פרדס הגדוד בנתניה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין נדל"ןאיילת רוסקמכלולכלל ביטוחשכונת עיר היין באשקלוןאורי פזירון בלנקHIGH GROUP
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...