עו"ד ענבל דוד - המנכ"לית בפועל של חברת דירה להשכיר; "אמשיך בקידום ובביסוס שוק השכירות המוסדית"

עו"ד דוד תחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא יאיר טל, שהודיע בינואר האחרון על כוונתו לסיים את תפקידו • המינוי אושר על ידי הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת (בדימוס) בלהה גילאור

שיתוף הכתבה
עו"ד ענבל דוד, המנכ"לית החדשה של חברת דירה להשכיר (רמי חכם)עו"ד ענבל דוד, המנכ"לית החדשה של חברת דירה להשכיר (רמי חכם)

מנכ"לית חדשה לחברה הממשלתית דירה להשכיר : לאחר שבנובמבר הודיע המנכ"ל היוצא, יאיר טל, כי בכוונתו לסיים את תפקידו בחברה, הודיעה היום (ד') החברה הממשלתית על מינויה הרשמי של עו"ד ענבל דוד למנכ"לית בפועל.

המינוי החדש הגיע בהמשך להחלטת דירקטוריון דירה להשכיר , ולהמלצת רשות החברות הממשלתיות, ואושר סופית על ידי הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת (בדימוס) בלהה גילאור. 

עו"ד דוד שימשה בחמש וחצי השנים האחרונות כסמנכ"לית יועצת משפטית ומשאבי אנוש בחברה הממשלתית, הקימה, ניהלה והובילה את התחום המשפטי בחברה, ונמנית עם שכבת המנהלים שייסדה וביססה את פעילות החברה. קודם להצטרפותה לדירה להשכיר כיהנה כסמנכ"לית יועצת משפטית ומשאבי אנוש בחברת דניה סיבוס בע"מ מקבוצת אפריקה ישראל להשקעות בע"מ. 

עו"ד ענבל דוד היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B.) ותואר ראשון נוסף (חוג שלאחר תואר) בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. היא גם מוסמכת במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. מחברת דירה להשכיר נמסר כי עו"ד דוד היא "ענבל בעלת ניסיון מסחרי עשיר והיכרות מעמיקה עם עולם הנדל"ן, לצד ניסיונה המקצועי בתחומי משפט שונים ומגוונים".

כאמור, המנכ"לית החדשה מחליפה בתפקיד את המנכ"ל היוצא יאיר טל, שמסיים את תפקידו באופן רשמי החודש, כפי שתוכנן, זאת לאחר שהודיע בנובמבר על פרישתו. טל עבד בחברה מימיה הראשונים, שימש בתפקידים שונים במשך שש שנים ובשנתיים האחרונות כיהן כמנכ"ל. 

ענבל דוד: "אני מודה לדירקטוריון החברה, בראשות אהוד אדמתי, על האמון בי ועל מינויי למנכ"ל החברה בפועל. לצד שותפיי לדרך אמשיך בקידום ובביסוס שוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל, המהווה בשורה של ממש למשקי הבית. 

מודל דירה להשכיר מציע אלטרנטיבה איכותית לדירה בבעלות, ומבטיח לשוכרים יציבות ו-ודאות לאורך זמן, לצד גמישות מרבית. אני מאמינה ביכולתה של החברה, על עובדיה ומנהליה המוכשרים, להמשיך ולשמש כגורם מחולל שוק בתחום השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל, וביצירת היצע פתרונות דיור מגוונים בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדירה להשכיריאיר טלאהוד אדמתיעו"ד ענבל דודהשופטת (בדימוס) בלהה גילאור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...