הספק מוסדות התכנון בשבוע החולף: 92 החלטות חדשות בתוכניות – ואישור תוכנית מתחם אשכול

על אף שלא מדובר באישור מטעם הוועדות המחוזיות או המקומיות, אישור המתחם בשדה דב היה אחד המרכזיים בשבוע החולף • בסך הכול ניתנו 51 החלטות על הפקדת תוכניות, ו-27 אישורים (לא כולל מתחם אשכול)

שיתוף הכתבה

מה היה ההספק של מוסדות התכנון בשבוע החולף? על פי הנתונים מאתר "מידע תכנוני" של מנהל התכנון , ניתנו לאורך השבוע החולף 92 החלטות לגבי תוכניות חדשות – מהן 51 החלטות על הפקדת תוכניות ו-27 תוכניות על אישור. אחת ההחלטות המרכזיות הייתה, כמובן, החלטת הוותמ"ל על אישור התוכנית למתחם אשכול ברובע שדה דב בתל אביב – החלטה שלא נכללת בספירה לעיל.

לאורך השבוע ניתנו 30 החלטות חדשות לגבי תוכניות במחוז הצפון; 14 החלטות חדשות במחוז ירושלים, במחוז מרכז ובמחוז דרום (בכל אחד מהם); שמונה החלטות חדשות במחוז תל אביב; ושש החלטות הן במחוז חיפה והן במחוז יהודה ושומרון

הנתונים מראים כי לאורך השבוע ניתנו 30 החלטות חדשות לגבי תוכניות במחוז הצפון; 14 החלטות חדשות במחוז ירושלים, במחוז מרכז ובמחוז דרום (בכל אחד מהם); שמונה החלטות חדשות במחוז תל אביב; ושש החלטות הן במחוז חיפה והן במחוז יהודה ושומרון.

כפי שקורה כמעט מדי שבוע, גם הפעם ירושלים מובילה את "מצעד" ההחלטות החדשות לפי יישובים, עם 12 החלטות בסך הכול. לגבי יישובי המגזר הערבי ניתנו לאורך השבוע 23 החלטות חדשות – 25% אחוז מכלל ההחלטות, שיעור דומה לזה שנרשם בשבועות הקודמים.

לבד מאישור התוכנית ברובע שדה דב, אילו תוכניות מרכזיות זכו להחלטה חדשה ומשמעותית לאורך השבוע? תוכנית שוק האתרוג ביפו, של היזם עודד מרגלית, הופקדה על ידי הוועדה המחוזית; תוכנית הפינוי-בינוי במתחם הכוזרי בהרצליה, של החברות אפריקה התחדשות עירונית ומצלאוי חברה לבנין, הופקדה גם היא; החלטת הפקדה ניתנה גם בתוכנית מעניינת לשימור שני מבנים וחצר פנימית במגרש ברחב אלנבי בתל אביב.

במועצה האזורית אבו בסמה שבנגב הופקדה תוכנית להקמת מתקן פוטו-וולטאי מהראשונים במגזר הערבי, שיפיק על פי התכנון 16 מגה ואט; תוכנית דומה במושב פעמי תש"ז הסמוך לנתיבות, בהספק של 13 מגה ואט, הופקדה גם היא בשבוע שעבר

גם שתי תוכניות נוספות להקמת מתקנים פוטו-וולטאיים קודמו בשבוע החולף: במועצה האזורית אבו בסמה שבנגב הופקדה תוכנית להקמת מתקן פוטו-וולטאי מהראשונים במגזר הערבי, שיפיק על פי התכנון 16 מגה ואט; תוכנית דומה במושב פעמי תש"ז הסמוך לנתיבות, בהספק של 13 מגה ואט, הופקדה גם היא בשבוע שעבר.

נזכיר כי לפני שבועיים מספר ההחלטות החדשות שהתקבלו היה גבוה יותר, ועמד על 109 החלטות חדשות; עם זאת, ההספק השבוע החולף גבוה יותר מההספק בשבועות קודמים שעליהם דיווחנו כאן, אז מספר ההחלטות לא עבר את רף 90 ההחלטות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןמתחם אשכולהוועדה המקומית לתכנון ובנייהאריה דרעימתחם הכוזרי בהרצליההוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...