קבוצת לוזון מעדכנת: מזכר ההבנות עם הפניקס למכירת כ-10% ממניות לוזון נדל"ן "בטל ומבוטל"

זאת לאחר שהמועד האחרון שנקבע לחתימה על הסכם מפורט חלף אתמול (א') • עם זאת מדגישה קבוצת לוזון כי "הצדדים ממשיכים לבחון את אפשרויות שיתוף הפעולה ביניהם ביחס למניות הנרכשות"

שיתוף הכתבה
עמוס לוזון, יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל לוזון נדל"ן (יח"צ)עמוס לוזון, יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל לוזון נדל"ן (יח"צ)

כשלושה חודשים לאחר פרסום ההתקשרות בין הצדדים – קבוצת לוזון מודיעה כי מזכר ההבנות שנחתם מול חברת הפניקס, למכירת כ-10% ממניות חברת לוזון נדל"ן לחברת הביטוח, "בטל ומבוטל". הסיבה: אתמול (א') חל המועד האחרון שנקבע לחתימה על הסכם מפורט בין הצדדים, מבלי שזה ייחתם בפועל. 

כזכור, רגע לפני תום השנה החולפת פרסמה קבוצת לוזון כי חתמה על מזכר הבנות עם הפניקס חברה לביטוח ועם הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל, שבמסגרתו "נקבעו העקרונות שעל בסיסם, בין היתר, תרכוש הפניקס מקבוצת לוזון 58 מיליון מניות של לוזון נדל"ן, אשר תהוונה כ-9.79% מהונה המונפק והנפרע של לוזון נדל"ן, ו-6.34% בדילול מלא". על פי הפרסומים, התמורה עבור הרכישה הייתה אמורה להיות כ-30 מיליון שקל.

ל פי מזכר ההבנות בין קבוצת לוזון להפניקס, ההסכם בין הצדדים אמור היה להיות כפוף להשלמת בדיקת נאותות על טריא לשביעות רצון הצדדים ולהשלמת עסקת המיזוג המדוברת. כאמור, תנאים אלו אינם רלוונטיים כעת, שכן מזכר ההבנות בוטל

הסיכום המדובר נעשה כחלק מהסכם המיזוג בין לוזון נדל"ן לבין חברת ההלוואות וההשקעות טריא P2P, שעליו פרסמנו כאן בסוף החודש שעבר. על פי מזכר ההבנות בין קבוצת לוזון להפניקס, ההסכם בין הצדדים אמור היה להיות כפוף להשלמת בדיקת נאותות על טריא לשביעות רצון הצדדים ולהשלמת עסקת המיזוג המדוברת. כאמור, תנאים אלו אינם רלוונטיים כעת, שכן מזכר ההבנות בוטל.

בעקבות הביטול לאף אחד מהצדדים לא תעמוד כל התחייבות מצידו ולא תהיה למי מהצדדים טענה בעניין זה כלפי הצד השני. הצדדים ממשיכים לבחון את אפשרויות שיתוף הפעולה ביניהם ביחס למניות הנרכשות"

למרות זאת, בהודעתה לרשות לניירות ערך עדכנה קבוצת לוזון כי הקשר בין שני הצדדים לא בא אל סיומו. לאחר שציינה כי בעקבות הביטול "לאף אחד מהצדדים לא תעמוד כל התחייבות מצידו ולא תהיה למי מהצדדים טענה בעניין זה כלפי הצד השני", הוסיפה קבוצת לוזון כי "הצדדים ממשיכים לבחון את אפשרויות שיתוף הפעולה ביניהם ביחס למניות הנרכשות".

נזכיר, כאמור, כי בסוף החודש שעבר סוכם על מיזוג בין טריא P2P לבין לוזון נדל"ן – הסכם שבמסגרתו תקצה האחרונה עד 73.05% לחברת טריא . במסגרת הסכם המיזוג נקבעה הערכת שווי לטריא, על סך של 300 מיליון שקל. כתוצאה מהשלמת המיזוג, אם יושלם, תחזיק קבוצת לוזון ב-19.1% מהונה המונפק והנפרע של לוזון נדל"ן (12.2% בדילול מלא).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךקבוצת לוזוןהפניקסעמוס לוזוןלוזון נדל"ןטריא P2P
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...