מינוי חדש באאורה: אור הרפז, שמאי החברה ומנהל האגף לפיתוח עסקי, מונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית

להרפז ניסיון של כ-13 שנים בענף, בין היתר בניהול פרויקטי יוקרה למגורים בארץ ובחו"ל • מנכ"ל ובעלי החברה, עו"ד יעקב אטרקצ'י: "המינוי - לאור הצמיחה המהירה של חברת אאורה"

שיתוף הכתבה
אור הרפז (יח"צ)אור הרפז (יח"צ)

מינוי חדש בחברת אאורה : החברה הודיעה היום (ד') כי אור הרפז מונה לתפקיד סמנכ"ל התחדשות עירונית ופיתוח עסקי בחברה. הרפז, בן 36, שימש במהלך שמונה השנים האחרונות כשמאי החברה וכמנהל האגף לפיתוח עסקי באאורה. קודם לכן שימש כמנהל פרויקטי יוקרה למגורים בארץ ובחו"ל בעבור חברות נדל"ן שונות. הוא מחזיק בניסיון של כ-13 שנים בענף, בישראל ובעולם.

מאאורה נמסר כי במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי הרפז על כל פעילות ההתחדשות העירונית של החברה ברחבי הארץ, הכוללת 40 פרויקטים ובהם 16,000 יח"ד

הרפז נשוי ואב לשניים, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ולימודי מזרח אסיה (סינית) מאוניברסיטת ת"א, שמאי מקרקעין מוסמך ובוגר לימודי שמאות מקרקעין בטכניון. מאאורה נמסר כי במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על כל פעילות ההתחדשות העירונית של החברה ברחבי הארץ, הכוללת 40 פרויקטים ובהם 16,000 יח"ד.

החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, גם עם אחרים, 46 פרויקטים למגורים נכון להיום, הכוללים יותר מ-20,600 יח"ד למגורים. לאחרונה פרסמה החברה את תוצאותיה לשנת 2020, במסגרת הדו"ח השנתי המסכם, ובו צוין כי הגיעה להיקף מכירות של 1.1 מיליארד שקל. במסגרת פרסום הדו"ח ציינה החברה כי "לאאורה יש צבר פרויקטים אדיר וצומח, במיוחד באזורי הביקוש".

אני מאמין ביצירת שותפות ואמון בין החברה לבין הדיירים הוותיקים בהתחדשות עירונית, וכדי לחזק את הקשר הזה הוחלט למנות את הרפז לתפקיד סמנכ"ל תחום ההתחדשות העירונית בחברה. אין לי ספק שכישוריו ויכולתו יצעידו קדימה את החברה"

עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי חברת אאורה : "לאור הצמיחה המהירה של חברת אאורה, וצבר של יותר מ-40 פרויקטים של התחדשות עירונית האמורים לצאת לשיווק בשנים הקרובות, הוחלט למנות סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברה. חברת אאורה הפכה לחברה הגדולה בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, בשל ההתמחות שלנו בתחום זה. 

אני מאמין ביצירת שותפות ואמון בין החברה לבין הדיירים הוותיקים בהתחדשות עירונית, וכדי לחזק את הקשר הזה הוחלט למנות את הרפז לתפקיד סמנכ"ל תחום ההתחדשות העירונית בחברה. אין לי ספק שכישוריו ויכולתו יצעידו קדימה את החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'יאור הרפז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...