קריית אריה, פ"ת: אינטרגרין תשכיר כ-1,800 מ"ר בבניין שבבעלותה; השווי הכולל המוערך: כ-20 מיליון שקל

חברת הנדל"ן חתמה לאחרונה על שתי עסקאות להשכרת משרדים בבית אינטרגרין 3 שבאזור התעסוקה – האחת לתקופה של 12 שנים והשנייה לתקופה של חמש שנים

שיתוף הכתבה
בית אינטרגרין 3 (טל ניסים)בית אינטרגרין 3 (טל ניסים)

חברת הנדל"ן אינטרגרין הודיעה אתמול (ב') כי חתמה על שתי עסקאות להשכרה בבית אינטרגרין 3 שבבעלותה, באזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה. התמורות עבור ההשכרה לא פורסמו, אך על פי ההערכות מדובר בסכום כולל של כ-20 מיליון שקל.

במסגרת אחת העסקות תשכור חברת TeraSky 1,100 מ"ר בבניין, לתקופה של שבע שנים, עם אופציה להארכת ההשכרה בחמש שנים נוספות. TeraSky עוסקת בתשתיות מחשוב, במערכות אחסון, בהגנה ובגיבוי של נתונים ובעולם מחשוב הענן לסוגיו. השטח ששכרה נמצא בקומה השלישית של הבניין, וכולל גם מרפסת בשטח 130 מ"ר ו-30 חניות. חברה נוספת, שזהותה לא פורסמה, חתמה על עסקה להשכרת 700 מ"ר בבניין, לתקופה בת חמש שנים.

בית אינטרגרין 3 כולל כ-16,000 מ"ר, המתפרסים על פני עשר קומות. הוא ממוקם בפינת הרחובות יגיע כפיים וישראל פוקס, מדרום לדרך אם המושבות בקריית אריה. עבודות הפנים במשרדים החדשים שהושכרו יתבצעו על ידי תדהר , ועיצוב הפנים על ידי סטודיו EN

בהודעתה של חברת אינטרגרין לא נמסרה התמורה בגין שתי העסקאות, אך כן ניתן לומר כך: שווי עסקת שכירות מסוגה של עסקת TeraSky, במקום שבו נחתמה ולתקופה של 12 שנים, מוערך בכ-15 מיליון שקל; שווייה של העסקה השנייה, על פי ההערכות, הוא כארבעה מיליון שקל.

בית אינטרגרין 3 כולל כ-16,000 מ"ר, המתפרסים על פני עשר קומות. הוא ממוקם בפינת הרחובות יגיע כפיים וישראל פוקס, מדרום לדרך אם המושבות בקריית אריה. עבודות הפנים במשרדים החדשים שהושכרו יתבצעו על ידי תדהר , ועיצוב הפנים על ידי סטודיו EN. בין החברות שכבר שוכרות משרדים בבניין אפשר למצוא את Payoneer, Clexio, Fyber, cyberint, Commvault ו-One.

אינטרגרין 3 נהנה מנגישות גבוהה לנתיבי תחבורה ולרכבת, וסמוך לתוואי הרכבת הקלה המתוכנן. הפרויקט נבחר בשנת 2020 על ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה, המתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת"

"אינטרגרין 3 נהנה מנגישות גבוהה לנתיבי תחבורה ולרכבת, וסמוך לתוואי הרכבת הקלה המתוכנן", נמסר מחברת אינטרגרין. "הפרויקט נבחר בשנת 2020 על ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה, המתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת, על ידי שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד".

אינטרגרין היא קבוצת נדל"ן בבעלות פרטית היוזמת, מתכננת, מקימה ומשווקת פרויקטים למשרדים, תעשייה ומסחר משנת 1995. בין הפרויקטים של החברה: בית אינטרגרין 1 - מבנה משרדים ותעשייה בשטח של 13,000 מ"ר, ובית אינטרגרין 2 - מבנה משרדים ותעשייה בן 6,000 מ"ר. שני הבניינים, כמו בית אינטרגרין 3, ממוקמים בקריית אריה, פתח תקווה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםקבוצת תדהרקריית אריהאינטרגריןבית אינטרגרין 3סטודיו ENTeraSky
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...