עוד פרויקט ביצוע לתדהר: תקים את EAST&TLV בנחלת יצחק בת"א; עלות הפרויקט – כ-1.4 מיליארד שקל

מדובר בפרויקט מעורב שימושים סמוך למחלף השלום, של רבוע כחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ • בשנה האחרונה הודיעה תדהר על ביצוע שורת פרויקטים בסכום כולל של יותר ממיליארד וחצי שקל – לא כולל הפרויקט האחרון

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט east &tlv בנחלת יצחק (viewpoint)הדמיית פרויקט east &tlv בנחלת יצחק (viewpoint)

החברות רבוע כחול נדל"ן, קבוצת סופרין , קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ, אשר יוזמות יחד את פרויקט EAST&TLV בנחלת יצחק בתל אביב, הודיעו היום (ב') כי בחרו בקבוצת תדהר כקבלן המבצע של הפרויקט המוקם בימים אלה ממזרח לנתיבי איילון ובסמוך למחלף השלום. 

אזור נחלת יצחק נמצא בחיתוליו מבחינת התפתחות ובניית פרויקטים חדשים, ויהיה בשנים הקרובות אזור אורבאני מבוקש ואטרקטיבי, דבר שיבוא לידי ביטוי גם ברמות המחירים. לכך יש להוסיף את ההתפתחות המסחרית של ציר יגאל אלון, וקירוי נתיבי איילון, שיחזק את החיבור של מזרח העיר למע"ר הצפוני"

פרויקט EAST&TLV, שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקל, הינו פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של 75,000 מ"ר בנויים. העלות המוערכת כוללת את עלות הקרקע, את המימון, את ההתקשרויות עם הקבלנים - ואת עלות הקבלן המבצע, היא קבוצת תדהר .

הפרויקט משתרע על פני 6.5 דונמים בעבר המזרחי של נתיבי איילון, ויכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד, והמגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן שמונה קומות של מגורים, שיכללו 42 יח"ד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת-קרקעיים. לאחרונה דיווחו החברות היזמיות כי מכרו עד כה בפרויקט 135 דירות, בשווי של 411 מיליון שקל (אחרי מע"מ). 

בהודעת החברות נמסר כי "אזור נחלת יצחק נמצא בחיתוליו מבחינת התפתחות ובניית פרויקטים חדשים, ויהיה בשנים הקרובות אזור אורבאני מבוקש ואטרקטיבי, דבר שיבוא לידי ביטוי גם ברמות המחירים. לכך יש להוסיף את ההתפתחות המסחרית של ציר יגאל אלון, וקירוי נתיבי איילון, שיחזק את החיבור של מזרח העיר למע"ר הצפוני".

בין חברות הביצוע המובילות בישראל החלטנו לבחור בקבוצת תדהר , לאור הניסיון המוכח והמוצלח שלהם בבנייה איכותית של פרויקטים רבים ומורכבים ברחבי הארץ, והקפדתה על עמידה בלוחות הזמנים. השלמת הבנייה צפויה במהלך המחצית השנייה של 2024"

באשר לקבוצת תדהר , זו פעילה מאוד לאחרונה בתחום הנדל"ן. הבוקר דיווחנו כאן על הפקדת תוכנית התחדשות עירונית בהובלתה בצפון תל אביב, אשר מצטרפת להפקדת תוכנית נוספת שלה שהוכרזה באמצע החודש שעבר; לצד זה, היא הודיעה על שלל פרויקטים שהיא מבצעת או מקדמת, בהיקפה של יותר מ-1.5 מיליארד שקל – לא כולל הפרויקט שבו זכתה כעת בנחלת יצחק. מדובר בהקמת מגדל יובלים של קבוצת יובלים בהוד השרון, שאותו תקים הקבוצה, ונאמד בסכום של כ-150 מיליון שקל; בהקמת פרויקט YAM בבת ים של חברת ICR, עסקה שעלותה כ-200 מיליון שקל; הקמת פרויקט MORE נרקיסים של קבוצת MORE בראשון לציון; ביצוע עבודות הגמר של קמפוס אמדוקס החדש ברעננה; ופרויקט הקמת הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו.

יוסי אייזנקרפט, סמנכ"ל ההנדסה של רבוע כחול נדל"ן, מציין: "מבין חברות הביצוע המובילות בישראל החלטנו לבחור בקבוצת תדהר , לאור הניסיון המוכח והמוצלח שלהם בבנייה איכותית של פרויקטים רבים ומורכבים ברחבי הארץ, והקפדתה על עמידה בלוחות הזמנים. השלמת הבנייה צפויה במהלך המחצית השנייה של 2024".

טל הרשקוביץ, משנה למנכ"ל קבוצת תדהר ומנכ"ל תדהר בנייה: "אני מודה ומברך על הבחירה בקבוצת תדהר כחברת הביצוע של פרויקט EAST& TLV".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תדהרקבוצת סופריןקבוצת וייסטל הרשקוביץרבוע כחול נדל"ןבולטהאופיוסי אייזנקרפט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...