סטארט-אפ ניישן גם בנדל"ן: מרכז הנדל"ן מקדם טכנולוגיה ישראלית

מכירים חברות סטארט-אפ ישראליות או טכנולוגיה ישראלית שעשויות לסייע לתעשיית הבנייה? צרו איתנו קשר

שיתוף הכתבה
קרדיט : Depositphotosקרדיט : Depositphotos

תעשיית הנדל"ן הישראלית נמצאת הרחק מאחורי העולם בכל הקשור לטכנולוגיות נדל"ן שמיושמות באתרי הבנייה ברחבי הארץ. הטכנולוגיות האלה אולי קיימות בישראל ואף פותחו כאן, אבל הן עדיין לא משתלבות מספיק באתרי הבנייה. 

רבות נכתב כבר על משך הזמן הארוך שלוקח בישראל להקים בניין, שלא לדבר על שכונה חדשה, וזה הרבה קשור לטכנולוגיה. תיעוש העבודה ושילוב מיכשור מתקדם עשויים לזרז הליכים באופן משמעותי ולזרז הקמה של פרויקטים רבים ויחידות דיור רבות שהמדינה כל-כך זקוקה להן.  

יו"ר איגוד המהנדסים דני מריאן אמר לפני מספר חודשים בכנס שערך האיגוד, כי "ישראל אומנם נקראת 'סטארט-אפ ניישן' ואנחנו מאוד חזקים בטכנולוגיות, אבל לתחום הנדל"ן הן עדיין לא הגיעו. זה הזוי שעדיין בונים פה עם קרשים, דיקטים, מסמרים ופטישים". מריאן קרא להכניס את הטכנולוגיה לתעשיית הנדל"ן ואף לתמרץ ולתגמל חברות שיפתחו וישלבו חדשנות בנדל"ן. 

כפי שאמר מריאן, בנייה מתועשת יכולה לסייע לבטיחות העובדים ולפריון העבודה באתרי הבנייה, ולקצר בשליש את משך הזמן שבניין מוקם כאן. אם זה יקרה, כולם ירוויחו – רוכשי הדירות שיקבלו את דירתם מוקדם ככל האפשר, הקבלנים והיזמים שכל יום באתר הבנייה עולה להם עשרות אלפי שקלים, וכמובן המדינה שתהיה מסוגלת לספק מספיק דירות בהתאם לביקושים ולגידול הדמוגרפי. 

אנחנו במרכז הנדל"ן רוצים להרים את הכפפה ולקדם את טכנולוגיות הנדל"ן. כך, נסקר בכל פעם באתר סטארט-אפ ישראלי או טכנולוגיה ישראלית שעשויה לסייע לתעשיית הבנייה. אם אתם מכירים כאלה אנא צרו איתנו קשר במיילMichael@nadlancenter.co.il.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חדשנות בנדל"ןמרכז הנדל"ןבניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...