בדרך להפוך לעיר של מגדלי תעסוקה? בתוך כחודש קודמו במחוזית תוכניות לשלושה מגדלים בפ"ת

התוכנית האחרונה שאושרה – עבור בניית מגדל תעסוקה בן 39 קומות במתחם Y Center • בחודש שעבר אישרה המחוזית את הקמת המגדל מעל קניון עופר, והפקידה את התוכנית למגדל גפן-קרסו בעיר

שיתוף הכתבה
יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, שירה ברנד. הוועדה מקדמת עוד ועוד מגדלים בפ"ת (ניב קנטור)יו"ר הוועדה המחוזית מרכז, שירה ברנד. הוועדה מקדמת עוד ועוד מגדלים בפ"ת (ניב קנטור)

עוד מגדל יוקם על ציר ז'בוטינסקי בפתח תקווה – מגדל התעסוקה השלישי בפתח תקווה שזוכה לקידום על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז בחודש האחרון. הוועדה, בראשות היו"ר שירה ברנד, אישרה אתמול (ב') את הקמתו המגדל במרכז המסחרי Y Center (אלכסנדרה יכין סנטר לשעבר) בפתח תקווה, עם 39 קומות.

על פי פרטי התוכנית, מטרתה היא "תוספת זכויות והוראות בנייה להקמת מגדל תעסוקה, שטחי מסחר וצורכי ציבור, לטובת פיתוח המתחם באופן המשתלב עם תכנון ציר ז'בוטינסקי כציר תנועה ראשי המשלב את הרכבת הקלה, וכן חיזוק המתחם על ידי ייעוד הקרקע לתעסוקה.

המתחם ממוקם על ציר ז'בוטינסקי, בין התחנות המתוכננות של הקו האדום של הרק"ל - בית חולים בילינסון ויצחק רבין - ובסמיכות גבוהה למרכז הרפואי רבין, לקניון עופר ולפארק פתח תקווה"

המתחם ממוקם על ציר ז'בוטינסקי, בין התחנות המתוכננות של הקו האדום של הרק"ל - בית חולים בילינסון ויצחק רבין - ובסמיכות גבוהה למרכז הרפואי רבין, לקניון עופר ולפארק פתח תקווה. התוכנית תחומה בין רחוב דנמרק ממזרח, רחוב ז'בוטינסקי, המהווה ציר תנועה בין-עירוני ראשי, מצפון ורחוב יצחק רבין, המהווה גם הוא ציר תנועה מרכזי, ממערב".

התוכנית חולשת על שטח של כ-19 דונם, ומציעה 78,600 מ"ר שטחי תעסוקה, 10,000 מ"ר שטחי מסחר ו-1,075 מ"ר שטחים למבני ציבור. לבד מ-39 הקומות שמונה המגדל, הוא יכלול גם ארבע קומות תת-קרקעיות. היזמית והמגישה היא חברת גני בן צבי, העורך הראשי הוא אדריכל יוסי סיון, ממשרד יסקי-מור-סיון, יועץ הנוף הוא אדריכל הנוף ליאור וולף ממשרד צור וולף אדריכלי נוף ושמאי המקרקעין הוא משה ספיר.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן

כאמור, תוכנית זו מצטרפת לעוד שתי תוכניות למגדלי תעסוקה שקודמו בתוך קצת יותר מחודש על ידי הוועדה המחוזית. לקראת אמצע מרץ אישרה הוועדה את הקמתו של מגדל התעסוקה מעל קניון עופר, הסמוך למתחם Y Center – מגדל שיכלול 29 קומות, ולצד יותר מ-50,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, יציע גם 240 חדרי מלון. 

כמה ימים לפני כן החליטה הוועדה להפקיד את התוכנית להקמת מגדל גפן- קרסו בקצה קריית אריה. מדובר במגדל תעסוקה אשר ישקיף על כביש 4, בסמוך למחלף גהה, ויכלול 30 קומות. על פי התוכנית, יכלול המגדל 26,206 מ"ר של שטחי תעסוקה ועוד 650 מ"ר של שטחי מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יסקי-מור-סיון אדריכליםאדריכל יוסי סיוןשירה ברנדמגדל גפן-קרסוקניון עופר הגדול בפתח תקווהY Centerגני בן צביאדריכל נוף ליאור וולףמשרד צור וולף אדריכלי נוףשמאי משה ספירהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...