קרדן נדל"ן החלה בביצוע פרויקט "קרדן ברמת גן"; שלושה בניינים ייהרסו, ובמקומם ייבנו שלושה חדשים עם 95 יח"ד

החברה החלה כבר בעבודות ההריסה של שלושת הבניינים הקיימים במקום, ברחוב עלומים 31-23 • במקביל דיווחה קרדן על משא ומתן לרכישת 50 דונם בירושלים, המיועדים לבניית כ-1,000 יח"ד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (דרור סיתהכל)מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (דרור סיתהכל)

חברת קרדן נדל"ן הודיעה היום כי החלה בביצוע פרויקט "קרדן ברמת גן" ברחוב עלומים בעיר. החברה פתחה רשמית בשלב ההריסה, שבמהלכו היא מתעתדת להרוס שלושה בניינים ברחוב עלומים 31-23 בשכונת הבילויים בעיר. 

במקום שלושת הבניינים שייהרסו מתכננת החברה להקים, במסגרת פרויקט תמ"א 2/38, מתחם בן שלושה בניינים חדשים ובו 95 דירות חדשות. עבודות ההריסה במקום החלו אתמול. החברה מעדכנת כי את הפרויקט בונה חברת הבנייה אל-הר הנדסה מקבוצת קרדן נדל"ן

קרדיט:Depositphotosקרדיט:Depositphotos

סיוון היללי, סמנכ"ל שיווק בחברת קרדן נדלן: "אנו מתרגשים עם הדיירים על הצעד המשמעותי בשדרוג איכות חייהם. פרויקט קרדן רמת גן ממוקם בלב רמת גן, ברחוב שקט המאופיין במגורים בבנייה לא גבוהה, סביב גינה ירוקה ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים, מרחק קצר מאוניברסיטת בר-אילן".

 

במקביל דיווחה היום החברה כי היא נמצאת בעיצומו של "משא ומתן מתקדם לחתימה על הסכם רכישה של מקרקעין בבעלות פרטית, בשטח של כ-50 דונם בירושלים". על פי הודעת החברה לרשות לניירות ערך, העסקה תתבצע, אם תתממש, כעסקת קומבינציה ו/או כעסקת תמורות במקרקעין. "החברה תתחייב לקדם תוכנית חדשה לבנייה למגורים במקרקעין", ציינה קרדן נדל"ן בהודעתה. "תנאי מתלה לכניסת ההתקשרות לתוקף יהיה אישור תוכנית כאמור בתוך תקופה שתיקבע בהסכם. 

שיעור הקומבינציה בעסקה ייקבע על ידי שמאי מוסכם, לאחר התקיימות התנאי המתלה, על פי תנאי השוק ובהתחשב בשיעור רווח יזמי בפרויקט אשר הוסכם בין הצדדים. החברה תתחייב להעמיד למוכר הלוואה בסך של עד עשרה מיליון שקל, כמקדמה בגין התמורות שיגיעו לו בעסקה, בתנאים ובמועדים שיסוכמו ובלבד שטרם העמדת סכום מהותי כלשהו מתוך ההלוואה יירשמו זכויות המוכר במקרקעין ויועמדו בטוחות לחברה לפירעון ההלוואה".

החברה העריכה בהודעתה כי אם תאושר תוכנית מפורטת לבנייה במקרקעין האמורים, ניתן יהיה להקים עליהם כ-1,000 יחידות דיור. "עם זאת יצוין כי המקרקעין בהליכי תכנון, ואין ודאות לגבי אישור תוכנית לבנייה בהם או לגבי היקפה", מדגישה החברה, ומוסיפה: "כניסת העסקה לתוקף מותנית בחתימת הסכם מחייב בין הצדדים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתעמוס דבושתמ"א 2/38עסקת קומבינציהתמ"א 38סיוון הילליקרדן נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...