עו"ד הילה תירוש – הסמנכ"לית והיועצת המשפטית החדשה של קבוצת שיכון ובינוי

בתפקידה הקודם שימשה עו"ד הילה תירוש בתפקידים דומים בחברה הבת של שיכון ובינוי, סולל בונה • היא מחזיקה בניסיון של כ-20 שנים במחלקות המשפטיות בחברות מהמגזר העסקי והציבורי

שיתוף הכתבה
עו"ד הילה תירוש, הסמנכ"לית והיועצת המשפטית החדשה של שיכון ובינוי (יח"צ)עו"ד הילה תירוש, הסמנכ"לית והיועצת המשפטית החדשה של שיכון ובינוי (יח"צ)

קבוצת שיכון ובינוי מודיעה היום (ד') על מינוי עו"ד הילה תירוש לסמנכ"לית וליועצת המשפטית הראשית בחברת שיכון ובינוי, ולחברת הנהלה בה. בשלוש השנים האחרונות כיהנה תירוש בתפקידים אלו בחברת הבת, סולל בונה . קודם לכן כיהנה במשך שבע שנים בתפקיד היועצת המשפטית וחברת הנהלה בחברת המים הלאומית מקורות, ובמקביל שימשה כיועצת המשפטית של חברת הבת, שח"מ מקורות.

לעו"ד תירוש ניסיון רב בעולם המשפט: עם שחרורה מצה"ל בדרגת סגן החלה את לימודיה במכללה למנהל, וסיימה בהצטיינות. לאחר השלמת מסלול הלימודים בחרה במגזר הפרטי, ועבדה כשבע שנים כעו"ד במשרד עורכי הדין בלטר, גוט, אלוני ושות ', ומיד לאחר מכן המשיכה בתפקידיה במחלקות משפטיות בחברות שונות. כעת, עם ניסיון של יותר מ-20 שנים במגזר העסקי והציבורי, מונתה לתפקיד החדש בשיכון ובינוי.

נזכיר כי בתחילת חודש פברואר האחרון הודיעה סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, דורית סדן – מהשמות והפנים המזוהים ביותר עם שיכון ובינויעל פרישתה מהחברה, לאחר 27 שנים בה. בהודעתה לא נמסר לאן מועדות פניה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויסולל בונהעו"ד הילה תירוש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...