עיריית תל אביב-יפו מציעה לראשונה: "דיור להשגה ייעודי לערביי יפו" – 28 יח"ד ברחוב מיכלאנג'לו

הדירות – כחלק מפרויקט בן 32 יחידות דיור, בבניין בן חמש קומות, אשר ייבנה על ידי קבוצת משה חדיף • מהעירייה נמסר כי הדירות שיימכרו במסגרת ההגרלה לזכאים יציעו מחיר נמוך ב-30% ממחיר השוק

שיתוף הכתבה
פרויקט הדיור בר-ההשגה ברחוב מיכלאנג'לו בת"א (עיריית תל אביב)פרויקט הדיור בר-ההשגה ברחוב מיכלאנג'לו בת"א (עיריית תל אביב)

עיריית תל אביב-יפו יוצאת בפרויקט ראשון לדיור בר-השגה לתושביה הערבים, וכמו שהיא מגדירה זאת: "דיור בר השגה ייעודי לערביי יפו": העירייה הודיעה כי תקיים הגרלה לרכישת 28 דירות במחיר מוזל, הנמוך ב-30% ממחיר השוק. 

הפרויקט נמצא ברחוב מיכלאנג'לו בעיר – דרומית לשוק הפשפשים, בשכונת צהלון. "רחוב מיכלאנג'לו שוכן בלב ליבה של יפו, מרחק הליכה מתוואי הרכבת הקלה וממרכזי הבילוי והמסחר של יפו", נכתב באתר העירייה. 

המדובר הוא בדירות בנות שלושה חדרים, בפרויקט שייבנה על מגרש של כ-900 מ"ר, ויכלול 32 יחידות דיור בסך הכול, בבניין בן קומות. 28 יחידות דיור, כאמור, מיועדות לרכישה לזכאי דיור בר-השגה, אשר ייבחרו בהגרלה על פי קריטריונים שנקבעו על ידי עיריית תל אביב-יפו. ההרשמה להגרלה נפתחה, ותיסגר בעוד כחודשיים, ב-21.6.2021.

הדירות בפרויקט ייבנו בשטח ממוצע של כ-65 מ"ר, והן מתוכננות לחלוקה של שלושה חדרים. ארבע דירות מתוך הפרויקט ייבנו כדירות גן, ותוצמדנה אליהן גינות בגדלים שונים. בבניין שתי מעליות ולובי כניסה. הבניין ייבנה על ידי קבוצת משה חדיף , אשר עימו התקשרה העירייה לבניית הדירות.

נזכיר כי בתחילת פברואר נפתחה ההרשמה לדיור בר-השגה ב"מגדלי הצעירים-ארלוזורוב" בעיר, אשר מציעה 48 דירות עבור הזכאים – זאת מתוך 486 יחידות דיור שכולל הפרויקט בסך הכול. הרשמה זו כבר נסגרה, והאכלוס צפוי בחודשים הקרובים.

לצד זה, קודמו לאחרונה עוד שתי תוכניות לדיור בר-השגה בעיר, על ידי הוועדה המחוזית: גם כן בתחילת פברואר הופקדה תוכנית לדיור בר-השגה בשכונת כוכב הצפון, עם 59 יחידות דיור שיוקצו כולן לשכירות ארוכת טווח; בסוף אותו חודש הופקדה תוכנית לדיור בר-השגה בשכונת המשתלה בצפון העיר, עם 50 יחידות דיור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדיור בר-השגהעזרה ובצרוןעיריית תל אביבהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...