מכרז מוצלח ראשון לדירה להשכיר בשדרות: רייסדור תשלם 7.7 מיליון שקל ותבנה 71 יח"ד בשכונת הכלניות

49 יחידות דיור יוקצו לטובת שכירות ארוכת טווח, ו-22 ייועדו לשוק החופשי • החברה הזוכה אף מתכוונת להגדיל את מספר יחידות הדיור בפרויקט ל-85 – ולייעד את כולן לשכירות

שיתוף הכתבה
מנכ"לית דירה להשכיר, עו"ד ענבל דוד (רמי חכם)מנכ"לית דירה להשכיר, עו"ד ענבל דוד (רמי חכם)

הפרויקט הממשלתי לשכירות ארוכת טווח מגיע גם לשדרות: חברת " דירה להשכיר ", באמצעות רשות מקרקעי ישראל , שיווקה בהצלחה את המכרז הראשון שלה בעיר הדרומית. במכרז זכתה חברת רייסדור יזמות , תמורת 7.78 מיליון שקל, והיא תבנה במקום 71 יחידות דיור במסגרת הפרויקט.

 

71 יחידות הדיור ששווקו במסגרת המכרז של " דירה להשכיר " ורמ"י נחלקות ל-49 יחידות דיור שייועדו להשכרה ארוכת טווח, ועוד 22 יחידות דיור המיועדות לשוק החופשי. מחברת רייסדור נמסר כי היא מתכוונת להקים בסך הכול 85 יחידות דיור בפרויקט, וכי כולן צפויות להיות מוקצות למטרת שכירות.

הפרויקט ממוקם בשכונת הכלניות – אחת השכונות החדשות שמוקמות בימים אלו בשדרות. השכונה, שנמצאת בצפון בעיר, תשתרע על כ-1,260 דונם ותציע 1,100 יחידות דיור חדשות, כמו גם פארק גדול, גני ילדים ואף היכל תרבות חדש, עם 900 מקומות ישיבה

הפרויקט ממוקם בשכונת הכלניות – אחת השכונות החדשות שמוקמות בימים אלו בשדרות. השכונה, שנמצאת בצפון בעיר, תשתרע על כ-1,260 דונם ותציע 1,100 יחידות דיור חדשות, כמו גם פארק גדול, גני ילדים ואף היכל תרבות חדש, עם 900 מקומות ישיבה.

 

מדובר, כאמור, בפרויקט ראשון בעיר, והוא מצטרף לשני הפרויקטים של " דירה להשכיר " בשכונת אגמים באשקלון השכנה, שנסגרו זה מכבר עם זוכים: האחד נסגר במאי 2020, ובמסגרתו תקים חברת אזורים Living 196 יחידות דיור, מהן 100 שייועדו לשכירות ארוכת טווח; השני נסגר בינואר 2021, ובמסגרתו תקים חברת אביסרור משה ובניו 223 יחידות דיור, מהן 121 שייועדו לשכירות ארוכת טווח.

למערכת מרכז הנדל"ן נודע כי בקרוב אמור לצאת לדרך אחד הפרויקטים הגדולים שמקדמת החברה הממשלתית, גם הוא באשקלון – פרויקט בן 700 יחידות דיור בשכונת עיר היין, שבו 500 יחידות דיור יועמדו לטובת שכירות ארוכת טווח

למערכת מרכז הנדל"ן נודע כי בקרוב אמור לצאת לדרך אחד הפרויקטים הגדולים שמקדמת החברה הממשלתית, גם הוא באשקלון – פרויקט בן 700 יחידות דיור בשכונת עיר היין, שבו 500 יחידות דיור יועמדו לטובת שכירות ארוכת טווח. כל אלו מצטרפים לרשימת הפרויקטים שמקדמת החברה בעת זו - 45 פרויקטים בסך הכול, בהם כאלו שכבר אוכלסו, כאלו שנמצאים בתהליכי הקמה ואחרים שנמצאים בשלב המכרזים.

מכיוון שאנו מחזיקים במרכזים מסחריים בפריסה יפה - בקריית גת, בירושלים, בחריש, בראש העין ועוד - ובמגדלי משרדים, אחנו רוצים ומתכוונים במהלך השנה להרחיב את פעילותנו גם בתחום השכירות של דירות למגורים"

מייסד ובעלי חברת רייסדור יזמות נדל"ן, יקי רייסנר, אמר בעקבות הזכייה: "החברה ממשיכה להתמודד על מכרזים של דירה להשכיר , מתוך מטרה להגדיל את רשימת הנכסים שלה גם בתחום זה, ולאחרונה אף הקצתה 50 דירות לייעוד זה בבית שמש. מכיוון שאנו מחזיקים במרכזים מסחריים בפריסה יפה - בקריית גת, בירושלים, בחריש, בראש העין ועוד - ובמגדלי משרדים, אחנו רוצים ומתכוונים במהלך השנה להרחיב את פעילותנו גם בתחום השכירות של דירות למגורים".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחדירה להשכיררייסדור יזמותיקי רייסנראביסרור משה ובניוLivingעו"ד ענבל דודשכונת הכלניות בשדרות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...