מנכ"ל חדש לשיכון ובינוי אנרגיה: אלון רווה – מנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות

המנכ"ל החדש יחליף בתפקידו את רועי יקיר, אשר הודיע לאחרונה על פרישה מתפקידו • רווה שימש בארבע השנים האחרונות כמנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות, שם "הוביל את החברה לזכייה בשורה של פרויקטים"

שיתוף הכתבה
המנכ"ל החדש של שיכון ובינוי אנרגיה, אלון רווה (יח"צ שיכון ובינוי)המנכ"ל החדש של שיכון ובינוי אנרגיה, אלון רווה (יח"צ שיכון ובינוי)

מינוי חדש נוסף בקבוצת שיכון ובינוי : החברה הודיעה היום (ג') על מינויו של אלון רווה (50) למנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה, לקראת הנפקתה של החברה בבורסה. רווה יחליף בתפקיד את רועי יקיר, אשר הודיע לאחרונה על פרישה מתפקידו.

רווה כיהן במהלך ארבע השנים האחרונות כמנכ"ל שיכון ובינוי זכיינות. מהחברה נמסר כי בתפקיד זה הוא הוביל את החברה לזכייה בשורה של פרויקטים כגון קריית המודיעין, קריית התקשוב בנגב ופרויקט הפסולת בשפד"ן. "רווה הוביל, נוסף על כך, סגירות פיננסיות מורכבות בכמה פרויקטים, כדוגמת מעונות ארנונה, קריית התקשוב ועוד), וכן שורה של עסקאות מוצלחות כגון עסקת הפורטפוליו בשיתוף השוק המוסדי בישראל (פרויקטי מנהרות הכרמל ונתיבי הצפון), עלייה לשליטה בחברת מפעיל כביש 6 'דרך ארץ' ועוד". 

רווה הוביל גם את כלל פעילויות החברה בארצות הברית, ובמסגרת זו הקים את זרוע האנרגיה המתחדשת והוביל השקעה בשני פרויקטים גדולים אשר מצויים היום בהקמה, וכן עסקה לרכישת שתי תחנות כוח סולאריות בקליפורניה"

במקביל לתפקיד זה שימש רווה בשנת 2020 כסמנכ"ל הכספים של קבוצת שיכון ובינוי . הוא הוביל גם את כלל פעילויות החברה בארצות הברית, ובמסגרת זו הקים את זרוע האנרגיה המתחדשת והוביל השקעה בשני פרויקטים גדולים אשר מצויים היום בהקמה (פרויקט PV בטקסס ופרויקט סוללות בקליפורניה), וכן עסקה לרכישת שתי תחנות כוח סולאריות בקליפורניה. "עם המעבר לתפקיד החדש רווה יקדיש את מלוא זמנו לפיתוח פעילות האנרגיה", נכתב בהודעת החברה.

נציין בהקשר זה כי השבוע הודיעה החברה כי תרכוש עם קפיטל-דיינמיקס - קרן אנרגיה ותשתיות גלובאלית המנהלת יותר מ-15 מיליארד דולר - את אחד מפרויקטי אגירת החשמל הגדולים ביותר בארה"ב, חוות סוללות ליתיום-איון בעל קיבולת של 400MWh. "הפרויקט נמצא במקום מרכזי על גבי רשת החשמל של מדינת קליפורניה, בסמוך לעיר לוס אנג'לס, ועלות הקמתו כ-750 מיליון שקל", נכתב בהודעת החברה ביום ראשון האחרון. "הוא צפוי להתחיל לפעול ברשת החשמל בחודשים הקרובים". שיכון ובינוי תשקיע כ-55 מיליון דולר בתמורה ל-49% מהזכויות בפרויקט.

עוד נמסר משיכון ובינוי כי לתפקיד מנכ"ל חטיבת הזכיינות יקודם גבי דוד, סמנכ"ל הנכסים של חטיבת הזכיינות, אשר הצטרף לשיכון ובינוי לפני כתשע שנים לאחר שמילא תפקידים שונים בבנק מזרחי ובמשרד האוצר, באגף החשב הכללי. נזכיר כי בשבוע שעבר הודיעה החברה על מינויה של עו"ד הילה תירוש ליועצת המשפטית הראשית בחברה, ולסמנכ"לית בה. 

אלון הוביל שורה של מהלכים משמעותיים ומוצלחים בחברה, ואף הקים את פעילות האנרגיה שלנו בארה"ב. חברת האנרגיה היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של שיכון ובינוי . אני מאחל לאלון ולגבי הצלחה רבה בתפקידים החדשים, וגאה על כך שהם הגיעו לתפקידם מתוך החברה"

תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי , אמר היום כי "המינוי של אלון רווה למנכ"ל חברת האנרגיה הוא מינוי מצוין. אלון הוביל שורה של מהלכים משמעותיים ומוצלחים בחברה, ואף הקים את פעילות האנרגיה שלנו בארה"ב. חברת האנרגיה היא אחד ממנועי הצמיחה החשובים של שיכון ובינוי. אני מאחל לאלון ולגבי הצלחה רבה בתפקידים החדשים, וגאה על כך שהם הגיעו לתפקידם מתוך החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויתמיר כהןאלון רווהעו"ד הילה תירושרועי יקירגבי דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...