ראול סרוגו לחברי "ממשלת השינוי" האפשרית: "איש אינו תובע למפלגתו את משרד הבינוי והשיכון"

במכתב ששלח נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ הוא כותב: "איננו מעכלים הוא הזלזול של נבחרי הציבור בתיק החשוב והקריטי הזה, שיכול להשפיע על גורלם של מיליונים" • המכתב המלא – בכתבה

שיתוף הכתבה
נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו. "מתייחסים לעניין לעניין כאל תפוח אדמה לוהט" (כפיר סיון)נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו. "מתייחסים לעניין לעניין כאל תפוח אדמה לוהט" (כפיר סיון)

נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, פונה במכתב אל חברי הכנסת המתרכזים בימים אלו בניסיונות לגבש את "ממשלת השינוי" – ומוחה על כך שאיש מהם אינו תובע לעצמו או למפלגתו את תיק הבינוי והשיכון במסגרת המגעים הקואליציוניים.

במכתב ששלח היום (א') לראשי המפלגות הנמצאות במשא ומתן ביניהן - ח"כ יאיר לפיד, ח"כ מרב מיכאלי, ח"כ ניצן הורוביץ, ח"כ נפתלי בנט, ח"כ גדעון סער, ח"כ בני גנץ וח"כ אביגדור ליברמן, הוא כותב: "אנחנו עוקבים אחרי ניסיונותיכם להקים ממשלה בישראל. מבלי להביע דעה פוליטית כזו או אחרת אנחנו מקווים כי ממשלה, כל ממשלה, תוקם בישראל בקרוב. 

כ ו ל ם רוצים להיות שרי אוצר, שרי משפטים, שרי חינוך, שרי חוץ, שרי בטחון. לא שמענו איש מכם שתובע למפלגתו את התיקים האזרחיים החשובים ביותר כיום (חוץ מהחינוך) – תיק הבריאות ותיק השיכון והבינוי"

מהדיווחים בתקשורת אנו למדים כי אתם מנהלים מו"מ על תפקידי השרים בממשלה שברצונכם להקים. כ ו ל ם רוצים להיות שרי אוצר, שרי משפטים, שרי חינוך, שרי חוץ, שרי בטחון. לא שמענו איש מכם שתובע למפלגתו את התיקים האזרחיים החשובים ביותר כיום (חוץ מהחינוך) – תיק הבריאות ותיק השיכון והבינוי". 

סרוגו מוסיף וכותב: "אין לנו אלא להתפלא על כך. משך שנים רבות נכשלת מדינת ישראל ברצונה להביא בשורה לזוגות הצעירים במדינה בדמות הפחתת מחירי הדירות. מחירי הדירות רק מאמירים. בניגוד למקובל לחשוב – לנו הקבלנים יש עניין בהפחתת מחירי הדירות, ואנו מייחלים לכניסתו של שר שיכון שיוכל לעבוד איתנו יד ביד בסוגיה זו. 

מה שאיננו מעכלים הוא הזלזול של נבחרי הציבור בתיק החשוב והקריטי הזה. זהו תיק רב השפעה וקריטי לחיי אזרחי המדינה. לא יעלה על הדעת, בעינינו, שאתם, ראשי המפלגות, מתחמקים מטיפול בנושא, מהחשובים ביותר הקיימים היום"

מה שאיננו מעכלים הוא הזלזול של נבחרי הציבור בתיק החשוב והקריטי הזה. זהו תיק העשוי להשפיע על גורלם של מיליונים מתושבי ישראל בהווה ובעתיד. זהו תיק רב השפעה וקריטי לחיי אזרחי המדינה. לא יעלה על הדעת, בעינינו, שאתם, ראשי המפלגות, מתחמקים מטיפול בנושא, מהחשובים ביותר הקיימים היום".

הוא מגדיר את התייחסותם של ראשי המפלגות לעניין כאל תפוח אדמה לוהט, "שיש להדוף את הטיפול בו, כאילו היה כדור טניס שיש להרחיקו למגרש של השחקן האחר. אנחנו גם מתפלאים וגם מצפים שתלחמו על נטילת התיק הזה, משום שהוא התיק שבו תוכלו להטביע חותם, לתרום למען תושבי ישראל".

לעיון במכתב במלואו לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משבר הדיורמשרד הבינוי והשיכוןהתאחדות בוני הארץראול סרוגו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...