יעקב סיסו: "היזמים היום צריכים להשקיע הרבה יותר מאמצים על מנת להגיע למסות גדולות בהתחדשות עירונית"

סיכום אירוע שולחן עגול שנערך במשרד מרכז הנדל"ן בנושא היציאה ממשבר הקורונה – ובעיקר בהתחדשות עירונית ופינוי-בינוי • תמיר חפץ, קן התור: "אירוע מעניין מאוד ומעשיר מאוד"

שיתוף הכתבה
יעקב סיסו, מנכ"ל שותף בקרן יסודות (מרכז הנדל"ן)יעקב סיסו, מנכ"ל שותף בקרן יסודות (מרכז הנדל"ן)

לאן הולך ענף המגורים בישראל עם היציאה ממשבר הקורונה? אילו שינויים צפויים בשנים הקרובות בתחום ההתחדשות העירונית, ובעיקר בפינוי-בינוי? על שאלות אלו ועוד רבות אחרות ניסו לענות משתתפי השולחן העגול שנערך ב-20 באפריל במתחם משרדי מרכז הנדל"ן , וביניהם סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית עינת גנון, מנכ"ל שותף בקרן יסודות, יעקב סיסו, ומתכננת מחוז תל אביב, חווה ארליך.

"אין ספק שהבעיה העיקרית שיש לנו זה מחסור בקרקע, ובעיקר מחסור בקרקע באזורי ביקוש", אומר יעקב סיסו. "הדבר היחיד שאפשר לעשות על מנת בעצם לייצר דירות חדשות זה פינוי-בינוי. השינוי שעובר על היזמים הוא שהם צריכים להשקיע הרבה יותר מאמצים במציאת הפרויקטים ובייזום של הפרויקטים באמצעות התקשרות עם בעלי הדירות, ובעצם בתכנון עם רשויות התכנון, על מנת להגיע למסות גדולות שאותן הם יוכלו לייצר בהמשך הדרך".

"האירוע במרכז הנדל"ן היה מעניין מאוד", אומר תמיר חפץ, מנהל מחלקת ההתחדשות העירונית בחברת " קן התור ". "ההרצאה של עינת גנון תמיד מעניינת, שכן היא תמיד מביאה את הנתונים מאחורי הקלעים. היה אירוע מעשיר מאוד".

צפו בווידאו המסכם:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתעינת גנוןקן התורתמיר חפץיעקב סיסוקרן יסודותד''ר חוה ארליך-רוגינסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...