הקניונים חוזרים לפרוח? מליסרון: "גידול של 26% בפדיונות בהשוואה ל-2019; הפדיונות בחודש מרץ – בשיא"

לאורך מרץ ביקרו בקניוני החברה יותר משישה מיליון בני אדם - כך על פי הדו"ח המסכם של החברה לרבעון הראשון של 2021 • תוכנית ההקלות של החברה במהלך הסגר השלישי הסתכמה ב-96 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד (אביב אברמוב)מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד (אביב אברמוב)

האם המסחר, ובייחוד תחום הקניונים, חוזר לשגשג? אם נשפוט על פי תוצאות דו"ח הרבעון הראשון של 2021 שפרסמה לאחרונה חברת מליסרון – התשובה היא כן, ובצורה שלא משאירה מקום לספק. "הרבעון שחלף התאפיין בשתי תקופות שונות בתכלית: עד 20 בפברואר 2021 היו קניוני החברה סגורים בשל הוראות ממשלת ישראל; עם הסרת הסגר, ביום 21 בפברואר 2021, נפתחו קניוני החברה וציבור הקונים חזר בהמוניו לפקוד אותם", כך כתב מנכ"ל מליסרון, אופיר שריד, בדברי הפתיחה לדו"ח הרבעוני. 

כלל החנויות חזרו לפעול על פי כללי התו הסגול, כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות. אנו מאמינים שהמשך דעיכת מגפת הקורונה, ופתיחתו המלאה של המשק, יאפשרו לחברה לחזור ולהציג תוצאות מצוינות"

"כלל החנויות חזרו לפעול על פי כללי התו הסגול, כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות. אנו מאמינים שהמשך דעיכת מגפת הקורונה, ופתיחתו המלאה של המשק, יאפשרו לחברה לחזור ולהציג תוצאות מצוינות".

ומכאן, למספרים: "ברוח זו, החל ממועד פתיחת הקניונים ועד לתום הרבעון חזרו קניוני החברה להציג תוצאות מרשימות, עם גידול של כ-26% בפדיונות השוכרים, וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019, טרום קורונה. בחודש מרץ נשבר שיא הפדיונות של השנים האחרונות, ואף נרשמו יותר משישה מיליון כניסות מבקרים לקניוני החברה. 

הגידול בפדיונות בלט במיוחד בחנויות בתחום האופנה וההנעלה, שרשמו גידול של כ-36%, ובחנויות בתחום עיצוב הבית, שרשמו גידול של כ-62%. המגמה נמשכה גם בחודש אפריל, כאשר ראינו גידול בפדיונות לפי נתוני RIS בהשוואה לתקופה המקבילה.

נוסף על כך, המשיכה החברה לשמור על אחוזי תפוסה גבוהים למרות תקופת המשבר והסגרים הארוכים על המשק, דבר המעיד על עוצמתם של נכסי החברה. לצד זה, חתמה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2021 על כ-150 חוזים חדשים וחידושי אופציות, תוך גידול של כ-5% בשכר הדירה הריאלי".

את ה"ביצועים" הכוללים של נכסי החברה אפשר לראות בטבלה הזו, הלקוחה מתוך הדו"ח:

עוד ציינה החברה בדו"ח כי חתמה על חוזים חדשים בגין שטחים שהיו פנויים יותר משנה או שטחים שלא אוכלסו בעבר, בתחום המסחר, בשטח של כ-2,000 מ"ר, שיניבו לה הכנסה שנתית של כשלושה מיליון שקל, ושטחים של כ-6,000 מ"ר בתחום המשרדים, שיניבו גם הם כשלושה מיליון שקל.

החברה חתמה על חוזים חדשים בגין שטחים שהיו פנויים יותר משנה או שטחים שלא אוכלסו בעבר, בתחום המסחר, בשטח של כ-2,000 מ"ר, שיניבו לה הכנסה שנתית של כשלושה מיליון שקל, ושטחים של כ-6,000 מ"ר בתחום המשרדים, שיניבו גם הם כשלושה מיליון שקל

החברה משתפת בדו"ח גם בנתונים שונים הנוגעים לתקופת הסגרים עצמה, ומציינת כי לאורך הסגר השלישי העניקה תוכנית הקלות לשוכרים בקניונים ובמרכזים המסחריים, אשר הסתכמה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2021 בהיקף של 96 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןאופיר שרידמשבר הקורונהקניונים ומרכזי מסחר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...