צעדי ההתחדשות בהרצליה פיתוח נמשכים: הופקדה תוכנית גב-ים להקמת מגדל בן 30 קומות בסמוך למחלף הסירה

התוכנית מציעה 37,013 מ"ר שטחי תעסוקה, וכן שטחי מסחר ושטחים עבור מבני ציבור • הבנייה תתבצע למעשה על גג קומת המסד בבניין המשרדים הקיים במקום

שיתוף הכתבה
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (אלדד רפאלי)

עוד תוכנית חדשה מקודמת באזור התעשייה הרצליה פיתוח שבמערב העיר: לאחרונה הופקדה התוכנית להקמת מגדל תעסוקה בן 30 קומות ברחוב מדינת היהודים 62 במתחם, בסמוך למחלף הסירה – תוכנית ביוזמתה של חברת גב-ים , המשמשת גם כמגישה שלה. מדובר על קרקע בשטח של כ-7.5 דונמים.

"התוכנית המוצעת תחומה ברחובות מדינת היהודים מצפון, משכית ממזרח וגלגלי הפלדה ממערב. על השטח חלה כיום תוכנית הר/מק/2421 (504-0571125), ועל המגרש בנוי מבנה משרדים. מטרת תוכנית זו, בסמכות הוועדה המחוזית, הינה תוספת שטחים עיקריים ושטחי שירות, וכן הגדלת מספר הקומות המותר לבנייה לסך של 30 קומות, כל זאת לצורך הוספת אגף משרדים חדש על גג קומת המסד הקיימת, ובהתאם לתוכנית האסטרטגית לאזור התעסוקה".

מטרת תוכנית זו, בסמכות הוועדה המחוזית, הינה תוספת שטחים עיקריים ושטחי שירות, וכן הגדלת מספר הקומות המותר לבנייה לסך של 30 קומות, כל זאת לצורך הוספת אגף משרדים חדש על גג קומת המסד הקיימת, ובהתאם לתוכנית האסטרטגית לאזור התעסוקה"

הוראות התוכנית כוללות תוספת שטחי בנייה לשימושי תעסוקה במתחם; קביעת מספר הקומות המקסימלי המותר לבנייה; שינוי הוראות הבינוי; קביעת הוראות בדבר זיקות הנאה; הקצאת שטחים מבונים לצורכי ציבור; קביעת התכליות והשימושים המותרים בתוכנית; קביעת הוראות ותנאים להוצאת היתרי בנייה ותוכנית עיצוב אדריכלי.

עיקר השטחים החדשים בתוכנית, כפי שאפשר להבין, הם שטחי תעסוקה – המסתכמים לשטח בנוי של 37,013 מ"ר. התוכנית תציע גם 1,140 מ"ר שטחי מסחר ו-1,130 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור. העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל אבנר ישר ממשרד ישר אדריכלים ; המודד הוא נתן שלסינגר ממשרד שלסינגר מדידות ומערכות מידע; יועצת הסביבה היא רונית טורק ממשרד רונית טורק – איכות הסביבה ותכנון סביבתי.

נזכיר כי בסוף 2020 הודיעה גב-ים על עסקה גדולה במתחם " גב-ים הרצליה", שם סיכמה על השכרת כ-9,000 מ"ר לחברת GENERAL MOTORS האמריקאית, לתקופה של חמש שנים, בתמורה לסכום כולל של 63 מיליון שקל.

עוד נציין כי לאחרונה קודמו עוד שתי תוכניות להתחדשות אזור התעשייה היוקרתי של הרצליה: האחת – התוכנית לבית קורקס, אשר כוללת עירוב שימושים של תעסוקה, מסחר ומגורים, והופקדה בתחילת מרץ האחרון; השנייה – תוכנית המנופים 5-3, שאושרה בסוף אפריל, ומאפשרת הקמה של 93 יחידות דיור לצד 16,260 מ"ר שטחי תעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרצליה פיתוחאדריכל אבנר ישרגב-ים קרקעות בע"מאבנר ישר אדריכליםהוועדה המחוזית לתכנון ובניהמהנדסת רונית טורקמשרד רונית טורק – איכות הסביבה ותכנון סביבתינתן שלסינגרמשרד שלסינגר מדידות ומערכות מידע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...