אאורה: ההון העצמי תפח ב-97 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021; הרווח הנקי – כ-12 מיליון שקל

החברה מכרה לאורך הרבעון הראשון 308 יחידות דיור מתוך צבר הפרויקטים שלה • צפויה לרשום "רווח גולמי מהותי בדו"חות הכספיים לרבעון השני" בעקבות עסקת מבנה

שיתוף הכתבה
עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלי אאורה (ראובן קפוצינסקי)עו"ד יעקב אטרקצ'י, בעלי אאורה (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה מפרסמת היום (א') את הדו"ח המסכם שלה לרבעון הראשון של 2021. על פי המספרים המפורסמים בדו"ח, המכירות הרבעוניות שלה הסתכמו ב-201 מיליון שקל, והרווחיות הגולמית הרבעונית עומדת על 31 מיליון שקל, בשיעור של 15.5%, גבוהה בכ-29% מהרבעון המקביל אשתקד. 

עוד מצוין בדו"ח כי ההון העצמי של אאורה בסוף הרבעון עמד על 381 מיליון שקל, גידול של 97 מיליון שקל בהשוואה ל-284 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. החברה נסחרת בשווי של 826 מיליון שקל, והרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-12.1 מיליון שקל. החברה מציינת כי עברה לרווחיות מהרבעון השלישי של 2020, וכי הוא צפוי לעלות גם בשנה זו, בין היתר על רקע עסקת "מבנה" שעליה דיווחנו כאן לאחרונה, ושתקבל ביטוי כבר ברבעון השני של 2021. החברה מציינת כי היא צפויה לרשום רווח גולמי מהותי בדו"חות הכספיים לרבעון השני בעקבות עסקה זו.

לחברה, כך על פי הדו"ח, עשרות פרויקטים, ועתודות קרקע של כ-20,000 יח"ד, אשר "ממצבות את החברה כאחת מהחברות הגדולות והמובילות במשק בתחום הנדל"ן למגורים", כך לשון הדו"ח. ב-2021 היא יוצאת לשיווק וביצוע של פרויקטים בגבעתיים, בקריית אונו, ברמת השרון, ברמת גן, בתל אביב ובבן שמן. 

בתקופת הדו"ח ולאחריו מכרה החברה כ-308 יח"ד. מתוך הפרויקטים בשיווק, נמכרו עד כה כ-1,786 יח"ד מתוך סך של 2,647 יח"ד למכירה. עיקר יתרת המלאי של החברה הינה בשלושה פרויקטים שאותם החברה עתידה למסור בשנים 2024-2023. "בכוונת החברה לפתוח במהלך השנה שבעה פרויקטים חדשים לשיווק, אשר יוסיפו למלאי החברה 964 יח"ד חדשות למכירה"

בתקופת הדו"ח ולאחריו מכרה החברה כ-308 יח"ד (כולל עסקת מבנה). מתוך הפרויקטים בשיווק, נמכרו עד כה כ-1,786 יח"ד מתוך סך של 2,647 יח"ד למכירה. עיקר יתרת המלאי של החברה הינה בשלושה פרויקטים שאותם החברה עתידה למסור בשנים 2024-2023. "בכוונת החברה לפתוח במהלך השנה שבעה פרויקטים חדשים לשיווק, אשר יוסיפו למלאי החברה 964 יח"ד חדשות למכירה", מציינת אאורה . "עוד יצוין כי במהלך תקופת הדו"ח החלה החברה בביצוע של שני פרויקטים אשר השיווק בהם החל בעבר".

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה : "בשנה הקרובה נציג רווחיות משמעותית, רציפה ויציבה עם תזרים חזק הצפוי בשנים הקרובות. לעסקת 'מבנה' תהיה תרומה משמעותית לתוצאות הרבעון השני ולכל השנה. מאחר ובנינו את אאורה כאחת החברות הגדולות והמשמעותיות בתחום הנדל"ן למגורים, אין לנו ספק שנוכל לייצר ערך רב תוך האצת קצב השיווק ומכירת אלפי יח"ד בהיקף כולל של מיליארדי שקלים ורווחיות גולמית של מאות מיליוני שקלים. אנו מעריכים שככל שתימשך העלייה במחירי הדיור, תהיה בכך תרומה נוספת לרווחיות הגולמית. 

המיקוד בהתחדשות עירונית ייצר לחברה פרויקטים רבים שנמצאים משלב התכנון, הביצוע, השיווק ועד אכלוס סופי. לכן אל מול היצע נמוך מאוד של קרקעות זמינות לבנייה בשוק, שמוביל בין היתר לעליית מחירים בשוק, לאאורה יש צבר פרויקטים אדיר וצומח, במיוחד באזורי הביקוש, המותאם בדיוק לביקושים הקשיחים שהשוק הישראלי חווה ויחווה בשנים הקרובות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת מבנהאאורהיעקב אטרקצ'י
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...