עוד רכישה לדורסל באנגליה: בניין משולב לתעשייה ומשרדים תמורת 5.7 מיליון ליש"ט

מדובר בבניין שנמצא בפארק תעשיות ומשרדים במרחק שעתיים נסיעה מלונדון • שטחו הבנוי כ-4,366 מ"ר, ודמי השכירות השנתיים המתקבלים ממנו מסתכמים ב-345,000 ליש"ט

שיתוף הכתבה
בניין תעשייה ומשרדים - אילוסטרציה (שאטרסטוק)בניין תעשייה ומשרדים - אילוסטרציה (שאטרסטוק)

חברת דורסל עדכנה היום (ג') את הרשות לניירות ערך כי חברה נכדה שלה התקשרה בהסכם לרכישת "בניין המשלב תעשייה ומשרדים" ב-Discovery Park שליד העיירה Sandwich במחוז Kent באנגליה. התמורה עבור העסקה היא 5.7 מיליון ליש"ט.

על פי דיווח החברה, מדובר בבניין שנמצא בפארק תעשיות ומשרדים במרחק של כשעתיים נסיעה מהעיר לונדון, בירת אנגליה. "הבניין, אשר נבנה לפני כשלוש שנים, מורכב משתי קומות משרדים, משטח אחסנה, ממעבדות ומפס ייצור הרכבות, בשטח בנוי כולל של כ-4,366 מ"ר, על מגרש בשטח של כ-11.5 דונם, הכולל גם 119 מקומות חניה. 

הבניין מושכר כולו לדייר יחיד, ודמי השכירות השנתיים המשולמים בגין הבניין עומדים על סך של כ-345,000 ליש"ט. חברת האם של הדייר ערבה לקיום התחייבויותיו על פי הסכם השכירות. הסכם השכירות הינו הסכם מסוג FRI, שעל פיו תחזוקת הבניין, לרבות ביטוח המבנה, הינה באחריות הדייר ועל חשבונו"

הבניין מושכר כולו לדייר יחיד, ודמי השכירות השנתיים המשולמים בגין הבניין עומדים על סך של כ-345,000 ליש"ט. חברת האם של הדייר ערבה לקיום התחייבויותיו על פי הסכם השכירות. הסכם השכירות הינו הסכם מסוג FRI, שעל פיו תחזוקת הבניין, לרבות ביטוח המבנה, הינה באחריות הדייר ועל חשבונו. הסכם השכירות עם הדייר מסתיים בחודש נובמבר 2043, ולדייר נקודת יציאה מהסכם השכירות בחודש נובמבר 2038. על פי הסכם השכירות, מדי חמש שנים מתעדכנים דמי השכירות (כלפי מעלה) בשיעור של 5.5%. העלאת דמי השכירות הבאה עתידה להתבצע בחודש נובמבר 2023". 

בדורסל מציינים שלצד התמורה עבור הבניין, יחולו על העסקה הוצאות נוספות (מס בולים, תיווך, הוצאות משפטיות וכיו"ב) בסך של כ-385,000 ליש"ט נוספים. "במועד חתימת ההסכם הפקידה החברה הנכדה פיקדון על חשבון התמורה בסך 570,000 ליש"ט. במקרה שבו העסקה לא תושלם כתוצאה ממחדל של החברה הנכדה, סכום הפיקדון יחולט ולא יושב לה. בכוונת החברה הנכדה לממן את הרכישה, בשלב זה, בהלוואת בעלים מהחברה".

נזכיר כי בסוף החודש שעבר דיווחנו כאן על השלמת עסקה אחרת של דורסל – עסקת רכישה של בניין משרדים בסמוך לנמל התעופה הית'רו, תמורת 18 מיליון ליש"ט. בתחילת החודש הנוכחי דיווחנו כאן כי דורסל הגישה למנהלים המיוחדים של ב.ס.ר אירופה הצעה לרכישת השליטה בחברות המחזיקות בקניון My Mall בעיר לימסול שבקפריסין, בהשקעה של 81 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםנדל"ן חו"לדורסל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...