תבניות הבנייה החדשניות של עגם: להקמת שלד הבניין האיכותי והטוב ביותר – גם בפרויקטי התחדשות עירונית מורכבים

עבודה רצופה של עד כ-400 יציקות – והתאמה גם לפרויקטי התחדשות עירונית מאתגרים בתאי שטח קטנים • מנכ"ל חברת "עגם", יובל פור, מסביר מהו היתרון הגדול של תבניות הבנייה הייחודיות שמייצרת החברה

שיתוף הכתבה
יובל פור, מנכ"ל חברת עגם (מרכז הנדל"ן)יובל פור, מנכ"ל חברת עגם (מרכז הנדל"ן)

לשלד הבניין ישנה חשיבות עצומה בכל הנוגע לתהליך הבנייה: הוא קובע את הצורה הסופית של הבניין, וכל חריגה בו תהפוך לרדיפה אינסופית אחרי שיפוצים, דיוקים, התאמות וכדומה. בליטה כזו או אחרת, שטח לא מישורי – אלו תיקונים שלא נגמרים אף פעם.

מה המסקנה? שהדרך להבטיח בניין איכותי ובנייה איכותית עוברת במכשור איכותי, בכלים שייצרו שלד יציב, עמיד ומדויק. הבעיה היא שמערכות רבות שקיימות כיום בשוק לא מציגות את הביצועים הנדרשים. התוצאה? אותן בליטות, אותם שטחים לא מישוריים שפשוט נראים רע.

כדי להימנע מזה, חשוב להשתמש בתבניות לבנייה ששומרות על החוזק שלהן גם לאחר כמה שימושים, שמציעות תפעול נכון, נוח, מאסיבי, חזק, גמיש מאוד - כזה שיקטין את היקף הטעויות שיכולות להתגלות בהמשך. את כל אלו מציעה מערכת התבניות המתועשות של עגם. זו מערכת טובה, איכותית ועמידה יותר, שמאפשרת עבודה של עד כ-400 יציקות, כלומר הקמת שלד של עד כעשרה בניינים עם אותה מערכת. הן מתאימות מאוד גם לפרויקטים להתחדשות עירונית, כולל המורכבים שבהם. כך תשיגו ראש שקט בכל הקשור לשלד הבניין, ליציבות שלו ולנראות שלו.

צפו ביובל פור, מנכ"ל "עגם", שמסביר זאת לעומק:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פסגת הנדל"ןיובל פורקבוצת עגם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...