קרן מרתון רוכשת 50 דונם בלוד מחברת דלק תעשיות תמורת 125 מיליון שקל

על הקרקע נמצא מפעל דלקול, ובכוונת הרוכשת לקדם תב"ע לשינוי שימושים - מתעשייה ולוגיסטיקה למגורים, מסחר ותעסוקה • על פי הודעת החברה, ניתן להקים במקום אלפי יחידות דיור

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: איתמר גירון, מוטי קירשנבאום ויובל גייער - השותפים בקרן מרתון (רמי זרנגר)מימין לשמאל: איתמר גירון, מוטי קירשנבאום ויובל גייער - השותפים בקרן מרתון (רמי זרנגר)

קרן מרתון להשבחת נדל"ן רוכשת קרקע בלוד מחברת דלק תעשיות תמורת 125 מיליון שקל – בדרך להקמת אלפי יחידות דיור במקום. מדובר בקרקע בשטח של 50 דונם במרכז לוד, שעליה ממוקם כיום מפעל דלקול. החברה מתכוונת לקדם תב"ע שתאפשר שינוי ייעוד של הקרקע, לטובת הקמת פרויקט עירוב שימושים חדש.

על פי הודעת החברה, בכוונתה "להוביל קידום תב"ע לשינוי שימושים מתעשייה ולוגיסטיקה לייעוד הקרקע למגורים, מסחר ותעסוקה, תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבנייה באזור. במסגרת התוכנית, התואמת את מדיניות עיריית לוד, המפעל יפונה, הקרקע תנוקה ותקודם תוכנית של אלפי יחידות דיור, הכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. מהלך זה ייעשה בשיתוף פעולה עם עיריית לוד וחברת כלכלית לוד".

במסגרת התוכנית, התואמת את מדיניות עיריית לוד, המפעל יפונה, הקרקע תנוקה ותקודם תוכנית של אלפי יחידות דיור, הכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. מהלך זה ייעשה בשיתוף פעולה עם עיריית לוד וחברת כלכלית לוד"

השטח הנרכש ממוקם במרכז העיר, בסמוך לתחנת הרכבת לוד מרכז, ובצמוד לשכונות הס-גולדברג, פרדס שניר וגני אביב. את קרן מרתון ייצגו בעסקה עורכי הדין ורד גיטרמן ורז שופט פלטי, ממשרד גולדפרב זליגמן. נציין כי לאחרונה דיווחה קרן מרתון על השלמת גיוס הקרן הראשונה, בהיקף של כ-425 מיליון שקל.

"תוכנית זו מצטרפת לתנופת הבנייה, ההתחדשות והפיתוח של העיר לוד", נכתב בהודעת החברה, "הכוללת מגורים, השקעות בתשתיות, אזורי תעסוקה ומסחר, בשדרוג התחבורה וחיבור העיר לצירים מרכזיים, באמצעות הרכבת, המטרו ופרויקט 'מהיר לעיר'".

מוטי קירשנבאום, יו"ר קרן מרתון, ציין: "לאחר בחינה מעמיקה של כמה חודשים הגענו למסקנה ברורה כי ישנו פוטנציאל משמעותי בלוד. האירועים הביטחוניים האחרונים אינם משנים בהכרח את הפוטנציאל, שעתיד להגיע למימוש בעוד כארבע שנים, לאחר השבחת הקרקע. בשנים האחרונות לוד נהנית מצמיחה ומפיתוח גבוהים, והפכה ליעד מבוקש עבור משפחות הרוצות לגור בקרבה לתל אביב. 

הקרקע שרכשה מרתון נמצאת באחד המקומות המעניינים ביותר, ואנו בטוחים ששינוי הייעוד בהיקף כה משמעותי של יחידות דיור, תוך התחשבות בסביבה ובצורכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקט - אלא על כל המרחב סביב"

הקרקע שרכשה מרתון נמצאת באחד המקומות המעניינים ביותר, ואנו בטוחים ששינוי הייעוד בהיקף כה משמעותי של יחידות דיור, תוך התחשבות בסביבה ובצורכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקט - אלא על כל המרחב סביב".

מרתון הינה קרן המתמחה באיתור הזדמנויות, בניהול ובהשבחת נדל"ן בעל מורכבות גבוהה בישראל. את הקרן הקימו מוטי קירשנבאום, מבעלי השליטה בחברת "מגדלי הים התיכון", יובל גייער ואיתמר גירון, המכהנים כשותפים מנהלים של הקרן. מרתון מתמקדת בעסקאות השבחה בנכסים באזורי ביקוש שנחשבים ליציבים ובעלי פוטנציאל השבחה משמעותי בשלל תחומים: מגורים, מסחר, מרכזים לוגיסטיים, תעסוקה ותיירות. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן מרתוןמוטי קירשנבאוםאיתמר גירוןיובל גייערתב"עקבוצת דלק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...