פ"ת: בניין אינטרגרין 3 בקריית אריה יורחב ב-6,000 מ"ר – מבלי לבצע עבודות בינוי חיצוניות

הוועדה המחוזית אישרה את הרחבת המבנה ל-16,000 מ"ר, אשר תתבצע על ידי פיצול קומות גבוהות בלבד, ללא תוספת קומות מעל המבנה

שיתוף הכתבה
בית אינטרגרין 3 בקריית אריה, פ"ת (טל ניסים)בית אינטרגרין 3 בקריית אריה, פ"ת (טל ניסים)

תוספת בנייה - ללא בנייה חיצונית: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה לאחרונה את הרחבתו של בניין המשרדים אינטרגרין 3 שבאזור התעסוקה קריית אריה בפתח תקווה, ב-6,000 מ"ר. עד כאן לא נשמע שמדובר באישור חריג, אלא שהעניין מסתתר באותיות הקטנות, או למעשה בתוככי הבניין: תוספת הבנייה תתאפשר למרות שהמעטפת החיצונית של הבניין לא תשתנה.

ההרחבה תבוצע על ידי פיצול קומות גבוהות, וללא תוספות קומות מעל המבנה. כך תוכל אינטרגרין לבצע את ההרחבה כמעט מבלי להפריע לשוכרים הקיימים. בחברה צופים כי עם אישור התוכנית יהיו השטחים החדשים מוכנים לאכלוס באופן מיידי, לאחר קבלת היתר מהעירייה

על פי התכנון, ההרחבה תבוצע על ידי פיצול קומות גבוהות, וללא תוספות קומות מעל המבנה. כך תוכל אינטרגרין לבצע את ההרחבה כמעט מבלי להפריע לשוכרים הקיימים. בחברה צופים כי עם אישור התוכנית יהיו השטחים החדשים מוכנים לאכלוס באופן מיידי, לאחר קבלת היתר מהעירייה. עם תום העבודות יכלול הבניין כ-16,000 מ"ר של שטחים בנויים.

בית אינטרגרין 3 ממוקם בפינת הרחובות יגיע כפיים וישראל פוקס, מדרום לדרך אם המושבות. הוא נבנה ואוכלס על ידי קבוצת הנדל"ן אינטרגרין בשנת 2019, ובין החברות השוכרות כיום שטחים בבניין ניתן למצוא את ONE, Payoneer, Clexio ו- TeraSky. המחיר הממוצע של העסקאות האחרונות שנחתמו בבניין נע בין 85 ל-100 שקל למ"ר ברמת גמר, רמה גבוהה למדי ביחס לאזור התעסוקה בקריית אריה.

הבניין נהנה מנגישות גבוהה לנתיבי תחבורה ולרכבת, וסמוך לתוואי הרכבת הקלה המתוכנן ולקו המטרו העתידי. נציין כי הבניין זכה בשנת 2020 בצל"ש המועצה הישראלית לבנייה ירוקה , לאחר שנבחר כ"פרויקט ירוק מעורר השראה". בנימוקי הבחירה נכתב כי הוא מתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש, ומאפשר צריכת משאבים מושכלת על ידי שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד.

חברות צופות פני עתיד מבינות כיום כי בעוד שנתיים-שלוש אזור התעסוקה קריית אריה יהיה אחד הנגישים ביותר בגוש דן, עם פתיחתו של הקו האדום של הרכבת הקלה וקידום קווי המטרו"

מנכ"ל אינטרגרין, אודי דרזנר: "בתקופה חסרת יציבות בשוק המשרדים, אנו מתכוונים להוציא אלפי מ"ר נוספים לשוק, מתוך אמונה שבסופו של דבר לשטחי משרדים של שחקנים איכותיים תמיד יהיה ביקוש. נוסף על כך, חברות צופות פני עתיד מבינות כיום כי בעוד שנתיים-שלוש אזור התעסוקה קריית אריה יהיה אחד הנגישים ביותר בגוש דן, עם פתיחתו של הקו האדום של הרכבת הקלה וקידום קווי המטרו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית אינטרגרין 3קריית אריהתוספת בנייההוועדה המחוזית לתכנון ובניהעיריית פתח תקווההוועדה המקומית לתכנון ובנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...