דריסת רגל נוספת בתל אביב: חברת י.ח דמרי רוכשת קרקע בסמוך לרחוב הרכבת בכ-48 מיליון שקל

הקרקע היא חלק ממתחם בן ארבעה דונם שאת חלקו כבר רכשה החברה – וחלקו נמצא בידי השותף שאיתו ביצעה את העסקה הנוכחית • דמרי תחזיק ב-70% מהזכויות במתחם כולו

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי, מנכ"ל חברת י.ח דמרי (סיון פרג')יגאל דמרי, מנכ"ל חברת י.ח דמרי (סיון פרג')

חברת י.ח דמרי מגדילה את פעילותה בתל אביב: החברה עדכנה היום (א') כי רכשה עם שותף קרקע בשטח 1.2 דונמים בסמוך לרחוב הרכבת בתל אביב, בתמורה כוללת של כ-48 מיליון שקל (חלקה של החברה - כ-24 מיליון שקל). הקרקע הנרכשת צמודה לקרקע בשטח של כ-2.2 דונמים שרכשה החברה בחודש החולף, תמורת כ-85 מיליון שקל, כך שההשקעה הכוללת עומדת על כ-133 מיליון שקל (חלק החברה כ- 110 מיליון שקל). נוסף על כך, השותף בעסקה הנוכחית מחזיק בזכויות בחלקה צמודה נוספת.

לאחר השלמת העסקה הנוכחית תחזיק י.ח דמרי ב-70% ממתחם החולש על פני ארבעה דונמים ברחוב הרכבת בת"א, והשותף יחזיק בכ-30% מהמתחם. מדובר במתחם שנכלל בתוכנית תא/5000 של העירייה, ומיועד בין היתר למסחר, לתעסוקה ולמגורים. ברקע הרכישה חתמה החברה עם השותף על הסכם שיתוף פעולה ולפיו השותף יקדם את התכנון עבור כלל המקרקעין. 

בעבר ביצעה החברה כמה עסקאות מעניינות בתל אביב. כך, באפריל 2020 הודיעה על השלמת העסקה לרכישת קרקע במתחם האומן 17 בדרום תל אביב – עסקה שבה היא וחברת יהלומית פרץ שילמו 335 מיליון שקל עבור מתחם בן 9.5 דונמים. במאי 2020 חתמה החברה על עסקת פארק בבלי המפורסמת

בעבר ביצעה החברה כמה עסקאות מעניינות בתל אביב. כך, באפריל 2020 הודיעה על השלמת העסקה לרכישת קרקע במתחם האומן 17 בדרום תל אביב – עסקה שבה היא וחברת יהלומית פרץ שילמו 335 מיליון שקל עבור מתחם בן 9.5 דונמים. במאי 2020 חתמה החברה על עסקת פארק בבלי המפורסמת, שבמסגרתה רכשו היא וקבוצת חג'ג' 14.5 דונם שעליהם יקימו החברות שני מגדלים בני 44 קומות
   
נציין כי י.ח דמרי סיכמה את הרבעון הראשון של 2021 עם גידול בהכנסות, לכ-285 מיליון שקל, ועם גידול ברווח הנקי, לכ-45 מיליון שקל. ברבעון הראשון של 2021 מכרה חברת י.ח דמרי 182 יח"ד, בתמורה כספית של כ-365.9 מיליון שקל (מתוכן חלק החברה הינו 173 יח"ד והתמורה הינה כ-347.7 מיליון שקל).

חברת י.ח דמרי מקדמת כיום כ-23,000 יח"ד בשלבי תכנון וביצוע שונים ברחבי הארץ, ונמצאת בתנופת פעילות גדולה. נמשיך לפעול להרחבת פעילות החברה במרכז ובפריפריה, כחלק מהבטחת המשך צמיחתה העתידית של חברת י.ח דמרי וליצירת ערך למשקיעים"

יגאל דמרי, מנכ"ל י.ח דמרי: "העסקה הנוכחית הינה בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה באזור המרכז, ובהמשך לעסקאות שביצענו בשנה החולפת, ובהן רכישת מגרש להקמת 298 יח"ד בשכונת בבלי בת"א ורכישת מתחם בבת ים להקמת 280 יח"ד לצד שטחי מסחר ותעסוקה. 

חברת י.ח דמרי מקדמת כיום כ-23,000 יח"ד בשלבי תכנון וביצוע שונים ברחבי הארץ, ונמצאת בתנופת פעילות גדולה. נמשיך לפעול להרחבת פעילות החברה במרכז ובפריפריה, כחלק מהבטחת המשך צמיחתה העתידית של חברת י.ח דמרי וליצירת ערך למשקיעים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמריהאומן 17יהלומית פרץיגאל דמריפארק בבלי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...