מימוש שלישי בתוך פחות חודש: אלמוגים מוכרת מקרקעין בחיפה תמורת 6.5 מיליון שקל

מדובר בבניין מגורים להשכרה, לא רחוק ממוזיאון חיפה לאמנות • בתחילת החודש שעבר מכרה החברה קרקע ברחוב לבונטין בעיר, וכשבוע לאחר מכן מכרה מחצית מזכויותיה בקרקע ביישוב נווה זוהר • סך המכירות: 23 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מהנדס מריו זוזל, יו"ר הדירקטוריון ובעלי חברת אלמוגים החזקות (אלמוגים החזקות)מהנדס מריו זוזל, יו"ר הדירקטוריון ובעלי חברת אלמוגים החזקות (אלמוגים החזקות)

חברת אלמוגים החזקות מודיעה היום (ה') על מכירה שלישית של קרקע בבעלותה, בתוך פחות מחודש: החברה עדכנה את הרשות לניירות ערך כי חברה בת בבעלותה התקשרה עם צד שלישי בהסכם למכירת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה בקשר עם מקרקעין ברחוב הרצליה 33 בחיפה, בסמוך למוזיאון חיפה לאמנות.

מדובר בנכס שרכשה החברה בשנת 2000, תמורת שני מיליון שקל. שוויו, על פי הדו"ח המסכם לשנת 2020, הוא 5.81 מיליון שקל. שיעור התפוסה בו עמד ב-2020 על 74%, אך בשנתיים הקודמות עמד על תפוסה מלאה

על קרקע זו ניצב בניין מגורים שדירותיו מושכרות, והרוכש שילם תמורתו 6.5 מיליון שקל. מדובר בנכס שרכשה החברה בשנת 2000, תמורת שני מיליון שקל. שוויו, על פי הדו"ח המסכם לשנת 2020, הוא 5.81 מיליון שקל. שיעור התפוסה בו עמד ב-2020 על 74%, אך בשנתיים הקודמות עמד על תפוסה מלאה.

"התמורה תשולם בעיקרה, למעט מקדמה בשיעור של 10% ששולמה במועד חתימת ההסכם, בסוף חודש אוקטובר 2021, ובמועד ההשלמה שנקבע לסוף חודש נובמבר 2021", כך בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. "אם עד למועד ההשלמה לא יומצאו כל אישורי המיסים והרשויות כמקובל בעסקאות מכר נדל"ן, חלק מיתרת התמורה יופקד בנאמנות, להבטחת תשלומים אלה. 

דו"ח זה מפורסם מטעמי זהירות בלבד, לאור רצונה של החברה להביא את המידע בקשר עם מכירת הנכס לידיעת משקיעים בניירות ערך שלה"

בכפוף להשלמת העסקה צפויה חברת הבת לקבל לידיה תזרים חופשי, לאחר סילוק משכנתה הקיימת על הנכס ותשלומי חובה, בהיקף של כשני מיליון שקל. דו"ח זה מפורסם מטעמי זהירות בלבד, לאור רצונה של החברה להביא את המידע בקשר עם מכירת הנכס לידיעת משקיעים בניירות ערך שלה".

כאמור, החברה מימשה לאחרונה עוד שני נכסים שלה. בתחילת החודש הודיעה אלמוגים החזקות כי חברה בת שלה התקשרה בהסכם למכירת מלוא זכויותיה והתחייבויותיה במקרקעין ברחוב לבונטין 14 בחיפה. גם כאן מדובר בבניין מגורים ובו דירות להשכרה, שנמכר תמורת 8.5 מיליון שקל.

כשבוע מאוחר יותר הודיעה החברה על מכירת מחצית מזכויותיה ומהתחייבויותיה של חברה בת בקרקע ביישוב נווה זהר שעל חוף ים המלח. הקרקע נמכרה לחברת יוסי אברהמי , תמורת שמונה מיליון שקל. הצדדים הסכימו לפעול במשותף לאישור תכנית בניין עיר חדשה שתחול על הקרקע, לטובת הקמת כ-70 יחידות דיור למגורים וכ-70 יחידות נופש. המכירות האחרונות, כולל זו שעליה הודיעה החברה היום, מסתכמות ב-23 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךיוסי אברהמיאלמוגים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...