עוד מינוי של הממשלה החדשה: מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון – אביעד פרידמן

מחליף בתפקיד את יאיר פינס, אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה • שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "כניסתו למשרד תכניס משב רוח מרענן"

שיתוף הכתבה
אביעד פרידמן, המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון (דן סבאח)אביעד פרידמן, המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון (דן סבאח)

מינוי נוסף של הממשלה החדשה – הפעם במשרד הבינוי והשיכון: שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, הביא היום (א') לאישור הממשלה את מינויו של מנכ"ל חדש למשרד, אביעד פרידמן. המינוי אושר בישיבת הממשלה והפך רשמי. 

פרידמן הוא איש עסקים ויזם חברתי, בעל 25 שנות ניסיון ניהולי, מתוכן שש שנים בתפקידים בכירים במשרדים ממשלתיים: הקליטה, החוץ וראש הממשלה. בין היתר שימש כיועץ לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל. פרידמן גם מחזיק ב-19 שנות ניהול עסקי כמשנה למנכ"ל מעריב ומנכ"ל igb. הוא היה שותף בחברת ריתמיה מהקמתה ועד מכירתה לחברת בוסטון סיינטיפיק, ולהובלת חברות אורמד ואירודרום משלב ההקמה עד להנפקה בבורסות בניו יורק ובתל אביב. לצד אלו היה פרידמן שותף בחברות רבות נוספות בתחומי הטכנולוגיה והנדל"ן. במקביל שימש במשך שש שנים, בהתנדבות, בתפקיד יו"ר החברה למתנ"סים.

פרידמן הוא בוגר תואר ראשון במדעי הרוח מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן, שניהם בהצטיינות. הוא רב סרן במילואים, נשוי לחנה ואב לחמישה, ומחבר רב המכר "ביום בו תקרא לי אבא".

משבר הדיור הנוכחי יהיה אחד הנושאים המרכזים שאיתם יתמודדו הממשלה והמדינה בשנים הקרובות. זו הסיבה שבגינה החלטתי להקפיא את פעילותי בעולם העסקי, ולהירתם ככל יכולתי לסייע לשר אלקין במאמציו לחולל שינוי משמעותי בתחום חשוב זה"

המנכ"ל הנכנס מחליף בתפקידו את יאיר פינס, שמונה לא מכבר לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה. פינס מונה לתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון על ידי השר הקודם, יעקב ליצמן, ולמעשה שימש בתפקיד כשנה – מאז יוני 2020.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין: "כניסתו של אביעד למשרד הבינוי והשיכון תכניס משב רוח מרענן. אני סמוך ובטוח שאביעד יצליח בדרכו היצירתית והניהולית המוכחת להביא לידי מימוש את החזון והמדיניות שנגבש לצורך ההתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים בפתחנו, ובראשם משבר הדיור - בעיה חוצת מגזרים. אני מודה ליאיר פינס, המנכ"ל היוצא, על העבודה הטובה שעשה ומאחל לו הצלחה בתפקידו החדש והמאתגר".

המנכ"ל הנבחר אביעד פרידמן: "משבר הדיור הנוכחי יהיה אחד הנושאים המרכזים שאיתם יתמודדו הממשלה והמדינה בשנים הקרובות. זו הסיבה שבגינה החלטתי להקפיא את פעילותי בעולם העסקי, ולהירתם ככל יכולתי לסייע לשר אלקין במאמציו לחולל שינוי משמעותי בתחום חשוב זה".

נזכיר כי לפני כשבוע וחצי מינתה שרת הפנים החדשה, איילת שקד, את עו"ד שלומי הייזלר לתפקיד יו"ר מטה התכנון הלאומי - תפקיד שבמסגרתו ישמש כיו"ר הוות"ל, הוותמ"ל והמועצה הארצית לתכנון ובנייה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןאביעד פרידמןיאיר פינסזאב אלקיןיעקב ליצמןאיילת שקדעו"ד שלומי הייזלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...