דניה סיבוס בהסכמי קבלנות בשני פרויקטים של אפריקה ישראל מגורים – בהיקף של כ-282 מיליון שקל

תקים את פרויקט אנדריוס של החברה בנתניה, ואת פרויקט סן מרטין של אפריקה התחדשות עירונית בירושלים – בכפוף לאישור אספת בעלי המניות שתתכנס באמצע החודש הבא

שיתוף הכתבה
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס (רמי חכם)

החברות האחיות משתפות פעולה בהיקפים גדולים: חברת אפריקה ישראל מגורים דיווחה אמש (א') כי חתמה על שני הסכמים מול דניה סיבוס , החברה האחות שלה – הסכמי קבלנות לביצוע שני פרויקטים שלה, בהיקף כולל של כ-282 מיליון שקל. המדובר הוא בפרויקט הפינוי-בינוי במתחם סן מרטין בירושלים, ובפרויקט אנדריוס בנתניה.

אפריקה ישראל מגורים הודיעה על כך במסגרת ההודעה לזימון אספה מיוחדת של בעלי המניות, אשר נדרשים לאשר את שני ההסכמים. כידוע, שתי החברות נמצאות בשליטתה של חברת לפידות קפיטל, ובסוף ינואר האחרון חתמו ביניהן על "הסדר תיחום פעילות", זאת על רקע הנפקתה של דניה והפיכתה מחברה אם של אפריקה ישראל מגורים לחברה אחות שלה. אספת בעלי המניות מתוכננת להיערך באמצע אוגוסט הקרוב.

באשר להסכמים המדוברים, מדובר, כאמור, בהסכם אחד לביצוע פרויקט אנדריוס בנתניה – פרויקט שבמסגרתו יוקמו 184 יחידות דיור בשני מגדלי מגורים, אחד בן 21 קומות והשני בן 23 קומות, וכן הקמת שלוש קומות של חניון תת-קרקעי. המתחם כולו יכלול כ-14,500 מ"ר, וכן 2,000 מ"ר עבודות לפיתוח שצ"פ. "בתמורה לשירותים תהיה זכאית דניה סיבוס לתמורה פאושלית בסך כולל של כ-168 מיליון שקל צמוד למדד תשומות הבנייה לחודש יולי 2017, ובפועל לסך של כ-181 מיליון שקל נכון לתאריך ההחלטה", נכתב בהודעת אפריקה ישראל מגורים לרשות לניירות ערך.

הפרויקט השני הוא פרויקט שמקדמת חברה בת של אפריקה מגורים, היא חברת אפריקה התחדשות עירונית , בירושלים: מדובר בפרויקט פינוי-בינוי במתחם סן מרטין, שבמסגרתו יוקמו 122 יחידות דיור חדשות, במגדל בן 18 קומות ובמבנה נוסף בן עשר קומות. מדובר על שטח כולל של כ-21,190 מ"ר, שבו יהיו בין היתר כ-300 מ"ר שטחי מסחר וכ-230 מ"ר עבור מבנה ציבור. "בתמורה לשירותים תהיה זכאית דניה סיבוס לתמורה פאושלית בסך כולל של כ-101 מיליון שקל, צמוד למדד תשומות הבנייה לחודש ינואר 2021", נכתב בהודעת החברה.

על פי ההסכם, שדרוש כמובן את אישור אספת בעלי המניות כאמור, דניה סיבוס תשלים את העבודות בפרויקט אנדריוס בנתניה בתוך 36 חודשים ממועד מסירת צו התחלת העבודה, ואת העבודות בפרויקט סן מרטין בתוך 29 חודשים ממועד מסירת צו התחלת העבודה.

נזכיר כי בנובמבר 2020 אישרה הוועדה המקומית בירושלים את תוכנית סן מרטין. זאת ועוד: במאי האחרון אישרה העירייה הצעה חדשנית, לפיה הפרויקט המדובר לא יחויב בהיטל השבחה על שטחי המגורים שבו, שהם מן הסתם עיקר השטחים בפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתלפידות קפיטלהוועדה המקומית לתכנון ובנייהדניה סיבוסרונן גינזבורגמתחם סן מרטיןאפריקה ישראלפרויקט אנדריוס בנתניהאפריקה התחדשות עירוניתאפריקה ישראל השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...