חדשות הנדל"ן: נחתמו הסכמי שכירות לשטחים המסחריים ב"פסגת דן"; אכלוס "אלמוג כרמל מערב" יוקדם בשמונה חודשים

דן נדל"ן חתמה על הסכמי שכירות עם קופת חולים כללית, עם סופר פארם, עם רשת גולדה ועוד • הפרויקט של קבוצת אלמוג בחיפה יאוכלס ב-2023 • ישראל-קנדה השלימה את רכישת הקרקע במתחם "בית הנערה"

שיתוף הכתבה
ברק רוזן, מנכ"ל ישראל קנדה (חן גלילי)ברק רוזן, מנכ"ל ישראל קנדה (חן גלילי)

• דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת התחבורה דן, הודיעה השבוע כי חתמה על הסכמי שכירות לשטחים המסחריים בפרויקט "פסגת דן" ברחוב ז'בוטינסקי 105 ברמת גן. במסגרת ההסכמים תשכור קופת חולים כללית שטח של 913 מ"ר ל-24 שנים, סופר פארם תשכור שטח של 510 מ"ר ל-24 שנים, סטודיו יוסי פורת ישכור שטח של 225 מ"ר לחמש שנים וגלידה גולדה תשכור שטח של 110 מ"ר לחמש שנים. גובה השכירות הממוצעת עומד על כ-140 שקל למ"ר.

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

• חברת ישראל-קנדה מעדכנת כי שולם התשלום השני עבור המקרקעין שבהם זכתה החברה במכרז למתחם "בית הנערה" בהוד השרון. על פי העדכון, חברה בת שלה שילמה סך של כ-256 מיליון שקל, ובכך השלימה את תשלום מלוא התמורה בגין המקרקעין וזאת כנגד מסירת החזקה במקרקעין.

• חברת רוטשטיין עדכנה השבוע על השקת שלב נוסף בפרויקט "רוטשטיין הירוקה" בבאר יעקב – מהפרויקטים המרכזיים של החברה. בעדכון האחרון דיווחה החברה כי תקים ותשווק 64 קוטג'ים ומגרשים לבנייה עצמית במסגרת הפרויקט, שקיבל זה מכבר היתר בנייה. הוא כולל כ-900 יחידות דיור ב-13 מגדלים בגבהים שונים, ובנייה פרטית, והכול על פי תקן הבנייה הירוקה. עד כה, הושלמה בנייתם של 12 מגדלים. 

 

קבוצת אלמוג דיווחה השבוע כי סיימה את שלב שיווק הדירות בפרויקט ברחוב י. ל. ברוך בהרצליה. החברה מעדכנת כי בסך הכול נמכרו בפרויקט 13 דירות, בסכום כולל של כ-40 מיליון שקל. מדובר בפרויקט תמ"א 38 הריסה ובנייה, שבו 22 דירות – תשע מהן יימסרו לדיירים הוותיקים, והיתר שווקו בשוק החופשי. האכלוס צפוי להתרחש באפריל 2022.

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

• עוד מעדכנת קבוצת אלמוג כי אכלוס פרויקט אלמוג כרמל מערב, בצמוד לשכונת רמת הנשיא בחיפה, יוקדם בשמונה חודשים, וצפוי להתבצע ב-2023. מדובר בפרויקט שבו 437 יחידות דיור חדשות, בשלושה מגדלי מגורים. החברה יצאה לאחרונה ב"מבצע קיץ" אשר מציע חבילת הטבות לרוכשים - מערכת בית חכם, שדרוג חדרי האמבטיה ותקציב של 5,000 שקל לתוספות ולשינויים.

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

• חברת מדיפאואר עדכנה השבוע את הרשות לניירות ערך כי החברה הבת שלה, AM West Inc., חתמה על הסכם הרכישה של המכרז המסחרי בג'ורג'יה, ארה"ב – זאת בהמשך להודעה על חתימה על מכתב כוונות בעניין בסוף החודש שעבר. מדובר במכרז בשטח של כ-4,500 מ"ר, שעליו תשלם החברה 18.75 מיליון דולר. אחד מתנאי העסקה הוא בדיקת נאותות מצד החברה, שציינה כי לאחר הרכישה בכוונתה "לנהל את הנכס, למקסם את פוטנציאל השכירות הגלום בו ולהשביחו לאורך זמן".

• חברת רמדור, המספקת מערכות מידע לניהול פרויקטי בינוי, נבחרה כספקית של שירותי בריאות כללית – לניהול פרויקטי הבינוי של הקופה, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים בשנה. הפתרון שמציעה רמדור הוא פלטפורמה משותפת לניהול פרויקטים בבנייה, על כל היבטי הפרויקט ההנדסי ולאורך כל מחזור החיים של הפרויקט: משלב הרעיון, דרך תכנון הפרויקט וביצועו וכלה במסירתו ללקוח על ידי ניהול תהליכים, תקציב, מכרזים, חוזים וחשבונות, איכות, ידע ועוד.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמדיפאואררוטשטיין נדל"ןקבוצת אלמוגדן נדל"ןפסגת דןברק רוזןשירותי בריאות כלליתרוטשטיין הירוקהמתחם בית הנערה בהוד השרוןאלמוג כרמל מערברמדור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...