אפי נכסים השלימה רכישת קומפלקס בנייני המשרדים בנווה נאמן בהוד השרון; התמורה הכוללת: 437 מיליון שקל

מדובר בקומפלקס שבו שמונה בנייני משרדים בשטח כ-45,000 מ"ר, המניבים כיום NOI של כ-35 מיליון שקל בשנה • החברה ושותפהּ רכשו גם קרקע צמודה בשטח 18,000 מ"ר המיועדת לבנייה

שיתוף הכתבה
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי)אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים (אירנה קוסטינסקי)

חברת אפי נכסים הודיעה הבוקר (ב') כי השלימה את העסקה לרכישת פרויקט משרדים בפארק נווה נאמן בהוד השרון – עסקה שהתמורה הכוללת בה היא 437 מיליון שקל. המדובר הוא בשמונה בנייני משרדים, בשטח בנוי כולל של כ-45,000 מ"ר, חניות וקרקע צמודה בשטח של כ-18,000 מ"ר המיועדת לבנייה.

אתמול הושלמה העסקה באופן רשמי, וזאת לאחר תשלום יתרת התמורה בסך של כ- 354 מיליון שקל על ידי החברה והשותף שרכש איתה את הנכס. החברה תחזיק ב-50% ממנו, וחלקה הכולל בתמורה הוא כ-328 מיליון שקל

אתמול הושלמה העסקה באופן רשמי, וזאת לאחר תשלום יתרת התמורה בסך של כ- 354 מיליון שקל על ידי החברה והשותף שרכש איתה את הנכס. החברה תחזיק ב-50% ממנו, וחלקה הכולל בתמורה הוא כ-328 מיליון שקל.

המתחם נמצא באזור התעשייה נווה נאמן, הסמוך לתוכנית "מתחם האגם", שאושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במאי 2020. לאחר השלמת העסקה מחזיקים אפי נכסים והשותף ב-66.7% מהנכס, בחלקים שווים. שוויו של הנכס הנרכש, לצורך חישוב התמורה, נקבע בסוף ינואר 2021 על כ-656 מיליון שקל.

בהודעת החברה מסוף ינואר האחרון היא ציינה כי "בד בבד עם חתימת הסכם המכר, נחתם בין הצדדים הסכם שיתוף שבמסגרתו הוסדר אופן ניהול הנכס על ידי החברה והשותף, הוסכמו מקרים מסוימים שבהם החברה תעמיד הלוואות לטובת השותף בתנאים שנקבעו בהסכם השיתוף וכן נקבעו מנגנוני שיפוי ודילול, בין היתר, במקרים של הפרה.

לתאריך זה (סוף ינואר 2021) שיעור האכלוס בנכס עומד על כ-86%, והוא מושכר לעשרות שוכרים שונים בחוזי שכירות שלהם משך חיים ממוצע של כשנתיים וחצי. ה-NOI השנתי הנובע מהנכס עומד על כ-35 מיליון שקל"

לתאריך זה (סוף ינואר 2021) שיעור האכלוס בנכס עומד על כ-86%, והוא מושכר לעשרות שוכרים שונים בחוזי שכירות שלהם משך חיים ממוצע של כשנתיים וחצי. ה-NOI השנתי הנובע מהנכס עומד על כ-35 מיליון שקל". עוד ציינה החברה כי בכוונתה ובכוונת השותף להשביח את המבנים הבנויים בנכס, ולקדם הליך תכנוני על מנת להגדיל באופן משמעותי את זכויות הבנייה במקרקעין, לצורך הקמת בנייני משרדים נוספים. 

אפי נכסים יוצגה בעסקה, ובהסכם המימון לפרויקט, על ידי עורכי הדין רויטל ראובן וערן שוסטר ממשרד עורכי הדין וקסלר ברגמן ושות', ועל ידי עורך הדין ערן פודם, היועץ המשפטי של החברה.

על המשא ומתן שמקיימת החברה, לצד שותפהּ, סביב רכישת הנכס, הודיעה אפי נכסים לקראת סוף ינואר האחרון, כאמור, ויומיים לאחר מכן כבר עדכנה את הרשות לניירות ערך כי חתמה על ההסכם, לצד השותף. כעת, כחצי שנה לאחר מכן, ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו בהסכם, הושלמה העסקה באופן רשמי והנכס הועבר לידי הרוכשים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאפי נכסיםאבי ברזילימתחם האגם בהוד השרוןפארק נווה נאמן בהוד השרוןהוועדה המחוזית לתכנון ובניהמשרד וקסלר ברגמן ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...