עוד פרויקט מסקרן לחברה לנכסי קיסריה: מתחם מלונאות ומגורים ביישוב – עם 150 חדרי מלון ו-112 יח"ד

המתחם ייבנה בצמוד למגרשי הגולף של קיסריה ולמלון דן קיסריה, ויכלול גם שטחים עבור מוסדות ציבור ו-300 מ"ר למסחר • מטרת התוכנית: "עידוד פיתוח מלונאות על ידי המרה ותוספת זכויות למגורים"

שיתוף הכתבה
קיסריה (שאטרסטוק)קיסריה (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה לאחרונה להפקיד את תוכנית המתאר המקומית "מתחם 7 מלונאות ומגורים קיסריה", המתוכנן לקום בין שדרות רוטשילד ביישוב, מגרשי הגולף של קיסריה ומלון דן קיסריה. מטרתה: "עידוד פיתוח מלונאות על ידי המרה ותוספת זכויות למגורים וקביעת הוראות מפורטות לפיתוח המגרש".

התוכנית הוכנה בהתאם להנחיות תוכנית המתאר לקיסריה (תוכנית 303-0368142),הנמצאת בשלבי הפקדה. שטח התוכנית כ-66.2 דונם, ובתחומה מוצע מלון בן כ-150 חדר, שטח למבנה ציבור, 112 יח"ד למגורים ועד 300 מ"ר למסחר, תוך קביעת זכויות בנייה והנחיות בינוי.

התוכנית משנה ייעודי קרקע של אזור למלונאות ונופש, שטח פרטי פתוח ושטח חקלאי - לייעודי קרקע למגורים, לתיירות, לשטחים פתוחים, למבנים ומוסדות ציבור, לדרכים מוצעות, לשצ"פים ולמתקנים הנדסיים"

"התוכנית משנה ייעודי קרקע של אזור למלונאות ונופש, שטח פרטי פתוח ושטח חקלאי - לייעודי קרקע למגורים, לתיירות, לשטחים פתוחים, למבנים ומוסדות ציבור, לדרכים מוצעות, לשצ"פים ולמתקנים הנדסיים". הוראות התוכנית קובעות גם את הגובה והקומות למבני המלונאות, המגורים, מוסדות הציבור והמסחר, וכוללות גם קביעת תנאים לבנייה ולפיתוח השטח. על פי הוראות התוכנית, המבנים יהיו בני שבע קומות לכל היותר, ויוכלו להיכלל בחלק מהייעודים גם שתי קומות מרתף.

את התוכנית מגישה ומקדמת החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד, המשמשת גם כיזמית. רק אתמול (ד') פרסמנו כאן כי החברה סיכמה על עסקה גדולה עם חברת דיפלומט, להקמת מרכז לוגיסטי בשטח 82,000 מ"ר בפארק העסקים ביישוב. החברה תשקיע כ-340 מיליון שקל בהקמת המיזם הלוגיסטי החדש. העורכים הראשיים של התוכנית הם אדריכל רני זיס ממשרד רני זיס אדריכלים, ואדריכל איתי נבון מסטודיו נבון אדריכלים.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן

כאמור, התוכנית נוסחה במסגרת הנחיות תוכנית המתאר לקיסריה – תוכנית שהופקדה במרץ 2020 ומאפשרת את צמיחת היישוב לכ-12,500 תושבים. בספטמבר אותה שנה הפקידה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה גם את התוכנית להרחבת פארק התעסוקה של קיסריה, שמאפשרת הגדלת זכויות הבנייה ב-200% ומאפשרת בכך, בין היתר, הוצאה לפועל של פרויקטים כמו זה המשותף לחברה לנכסי קיסריה ולדיפלומט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיפלומטהוועדה המחוזית לתכנון ובניההחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילדפארק העסקים של קיסריה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...