בשבוע הבא - הרצאה שלא כדאי לפספס: אדריכל גיל שנהב על "חידושים בעולם גורדי השחקים"

האדריכל המוביל גיל שנהב, שותף במשרד כנען שנהב אדריכלים, יעביר הרצאה חד-פעמית ומיוחדת במסגרת סדרת ההרצאות "ערב של נדל"ן" – הרצאה שתעניק השראה לכל יזם המעוניין להגיע לשמיים

שיתוף הכתבה
אדריכל גיל שנהב (דרור סיתהכל)אדריכל גיל שנהב (דרור סיתהכל)

העובדה שהקרקעות הפנויות בישראל הן עולם הולך ונעלם – את זה כולנו יודעים. ההתחדשות העירונית כמנוף וככלי מהחשובים ביותר בעולם הנדל"ן של העתיד היא ביטוי מובהק של המצב הזה, שכן רק בדרך זו אפשר להגדיל על קרקע "תפוסה" את מספר יחידות הדיור הקיימות, בצורה משמעותית – לעיתים פי שלושה, ארבעה ויותר.

אמצעי נוסף להתמודדות עם המחסור בקרקעות פנויות הוא בנייה לגובה: ככל שנבנה גבוה יותר, כך נוכל באותה פיסת קרקע להציע יותר יחידות דיור, וגם יותר שטחים לשימושים אחרים – מסחר, משרדים, מבני ציבור ועוד. לכן ברור לכול כי העתיד נמצא, לצד התחדשות עירונית (ובמקרים רבות בשילוב איתה),בבניית רבי קומות וגורדי שחקים.

בזה בדיוק תעסוק הרצאתו של האדריכל המוביל גיל שנהב, שותף במשרד כנען שנהב אדריכלים , אשר ידבר על "חידושים בעולם גורדי השחקים". מדובר בהרצאה חד-פעמית, במסגרת סדרת ההרצאות "ערב של נדל"ן", אשר תתקיים ביום שני, 16.8.2021, בשעה 18:00.

במהלך ההרצאה ידבר אדריכל שנהב על המציאות החדשה שמכתיבה מעבר לבנייה במגדלים, על ההיבטים החשובים ועל החידושים בעולם זה, ועל הטרנדים העולמיים בתכנון אדריכלי של מגדלים בהווה ובעתיד הנראה לעין. מדובר בהרצאה שכל יזם נד"ן חייב לעצמו – שתשמש השראה למגדל הבה שייזום ויקים.

רוצים לקחת חלק בהרצאה?
הירשמו עכשיו!


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתכנען שנהב אדריכליםבנייה לגובהגורדי שחקיםאדריכל גיל שנהב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...