התמורה - 57 מיליון שקל; ההשקעה – 400 מיליון: תדהר, ישראל-קנדה, אקרו וחוף התכלת השלימו רכישת קרקע בהרצליה פיתוח

השותפות מתעתדת להקים על המגרש, הסמוך לקמפוס מייקרוסופט החדש, פרויקט עירוב שימושים בן 60,000 מ"ר בנויים • השותפות זכתה במגרש במסגרת הליך פירוק שותפות שנוהל על ידי עו"ד רן ברא"ז

שיתוף הכתבה
קמפוס מייקרוסופט, הרצליה (זיו קורן)קמפוס מייקרוסופט, הרצליה (זיו קורן)

בדרך לפרויקט עירוב שימושים חדש בהרצליה פיתוח – צמוד לקמפוס מייקרוסופט: שותפות של קבוצת תדהר , ישראל-קנדה, אקרו נדל"ן וחוף התכלת הודיעה היום (ד') על השלמת רכישת מגרש נוסף בהרצליה פיתוח, בסמוך לקמפוס של החברה הבינלאומית, שאותו הקימו החברות יחד.

הבוקר הוכרזה השותפות כזוכה ברכישת מלוא הזכויות במגרש 4009 שבהרצליה פיתוח, במסגרת הליך פירוק שותפות שהתנהל על ידי עו"ד רן ברא"ז. עוד טרם הליך הפירוק החזיקה השותפות 40% מהזכויות במגרש, והיא נדרשת עתה לשלם במסגרתו 57 מיליון שקל עבור רכישת הזכויות הנותרות, שהתחלקו בין כ-500 בעלי זכות.

השותפוֹת מודיעות כי רכישת המגרש תאפשר יצירת רצף עם מגרשים נוספים שכבר נמצאים בבעלותן, וכי הן יפעלו להקמת פרויקט מעורב שימושים בהיקף כולל של כ-60,000 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל

השותפוֹת מודיעות כי רכישת המגרש תאפשר יצירת רצף עם מגרשים נוספים שכבר נמצאים בבעלותן, וכי הן יפעלו להקמת פרויקט מעורב שימושים בהיקף כולל של כ-60,000 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל.

נזכיר כי קמפוס מייקרוסופט החדש והמדובר הושק רשמית בנובמבר 2020, והוא משתרע על שטח של 46,000 מ"ר בנויים. הבניין כולל שמונה קומות, גינה בשטח של 3.5 דונמים, שלל מערכות אקולוגיות מתוחכמות ועוד. ההשקעה בהקמת הבניין הסתכמה בכ-350 מיליון שקל.

מהשותפות נמסר: "השותפות, שהוכיחה את עצמה בהצלחה רבה בהקמת קמפוס מייקרוסופט החדש, ממשיכה קדימה לפרויקט רחב היקף נוסף, בעל פוטנציאל אדיר. עם השלמת רכישת מגרש 4009 נפעל יחד להקמת פרויקט ייחודי בהיקף של 60,000 מ"ר אשר ישלב, לצד המגרש החדש, מספר מגרשים סמוכים שכבר נמצאים בבעלות השותפות. 

הפרויקט יכלול שטחי משרדים, מסחר ומגורים, וצפוי להיות מהגדולים ומהמרשימים שהוקמו בישראל בשנים האחרונות. אזור התעשייה בהרצליה פיתוח כבר סוחף אליו חברות הייטק רבות, והוא צפוי לקבל חיזוק משמעותי עם הפרויקט החדש שיהפוך להיות בית מתקדם וחדשני לחברות נוספות מרחבי הארץ והעולם"

הפרויקט יכלול שטחי משרדים, מסחר ומגורים, וצפוי להיות מהגדולים ומהמרשימים שהוקמו בישראל בשנים האחרונות. אזור התעשייה בהרצליה פיתוח כבר סוחף אליו חברות הייטק רבות, והוא צפוי לקבל חיזוק משמעותי עם הפרויקט החדש שיהפוך להיות בית מתקדם וחדשני לחברות נוספות מרחבי הארץ והעולם".

גם בהתבוננות בתוכניות שאושרו לאחרונה באזור התעשייה המערבי של הרצליה, אפשר לראות כי הוא אכן מתקדם לקראת התחדשות נרחבת: במאי האחרון הופקדה תוכנית להקמת מגדל בן 30 קומות, בייעוד תעסוקה, מסחר ומבני ציבור, של חברת גב-ים ; חודש לפני כן אושרה תוכנית לעירוב שימושים בין מגורים לתעסוקה ברחוב המנופים; ובמרץ הופקדה תוכנית בית קורקס, המאפשרת הקמת 137 יחידות דיור קטנות לצד שטחי מסחר ותעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחעירוב שימושיםקבוצת תדהרקמפוס מייקרוסופטאקרו נדל"ןחוף התכלתפירוק שותפותעו"ד רן ברא"זגב-ים קרקעות בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...