משרד עורכי הדין פלס, מוזר, כהן, ושות' במדד להתחדשות עירונית: מקום 35 כלל ארצי

המדובר הוא במקום 35 כלל ארצי במשרדי עורכי הדין המובילים בייצוג דיירים; המשרד נמצא במקום 28 בייצוג יזמים

שיתוף הכתבה
התחדשות עירונית (שאטרסטוק)התחדשות עירונית (שאטרסטוק)

המשרד בעל ניסיון של כ30 שנה במהלכם צבר ניסיון רב בתחומים של תקדימים משפטיים חשובים, טיפול בעסקות נדל"ן סבוכות, דיני המשפחה, צוואות וירושות, דני עבודה, הנדל"ן המסחרי והליטיגציה ועוד. המשרד מנוהל על ידי ערן פלס, יואב מזור ונריה כהן.

המשרד מתמחה בתחומים רבים ובינהם גם עסקאות נדל"ן והתחדשות עירונית. שירותים אלו שהמשרד מציע מאפשרים ללקוחות להנות מפתרונות שונים ומקצועיים בכל עניין ותחום. בנוסף המשרד נותן גם טיפול וייעוץ משפטי לחברות ממשלתיות וציבוריות, ליזמים בראש הרשימה בענף הנדל"ן והבנייה ואף טיפול כולל ומקיף לאנשי עסקים ולחברות פרטיות בארץ ובעולם. המשרד מתאים את עצמו לכל לקוח במקצועיות ונותן תשומת לב מלאה תוך כדי הקפדה על פרטים לאורך כל הטיפול המשפטי.

מחלקת ההתחדשות העירונית של משרד עורכי הדין פלס, מוזר, כהן, ושות' הוקמה לפני כעשור וידועה בזכות ההתמחות וההבנה הרחבה והמעמיקה בתחומי המקרקעין, התכנון והבניה שיש לאנשי המחלקה, ובראשם נריה כהן. המחלקה מתמחה בליווי וייצוג דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית , מספקת את מירב הביטחונות הנדרשים להבטחת ביצוע הפרויקט עד להשלמתו, ומלווה משפטית באופן צמוד, החל משלב ההחלטה על ביצוע הפרוייקט דרך ניתוח הפרוייקט ובחירת ההצעות מטעם חברות הבנייה השונות כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר, עד לסיום הבניה בפועל ורישום הבית המשותף. המשרד הוא בין הבודדים שסיים ואכלס פרויקטים של התחדשות עירונית. 

ניסיונו הרב של עורך הדין נריה כהן שעומד בראש המחלקה וצוות עורכי הדין מבטיח ללקוחות ליווי מקצועי וצמוד ביותר, זיהוי מוקדם של תקלות שיכולות לקרות ולהביא את הפרוייקט להצלחה כלכלית ועסקית. במחלקה זו מה שחשוב אלו הם הפרטים הקטנים, היחס האישי ללקוח והזמינות כמעט בכל עת. בין היתר המחלקה גם מלווה "מגה פרוייקטים" עם מאות יחידות דיור שצפויות לקום, באופן צמוד והקפדה על מתן של יחס אישי לקבלנים, היזמים ובעלי הדירות, הקשר האישי חרוט על דגלם עד כדי כך שכל דייר מקבל את מספר הטלפון האישי של מנהל אותו פרוייקט שקשור אליו, למענה מיידי לכל שאלה, גחמה והתעניינות. בין הפרוייקטים הנבחרים שהמשרד ליווה נמצאים ברחובות ברוך קרוא, זלמן מייזל ואייזיק חריף, יפו ג', תל אביב, בן סרוק  20-18 ,תל אביב, סביון - סוקולוב, רמת גן, ז'בוטינסקי - הרצל, בת ים, אילת 90-80 ,חולון, יגאל אלון 18-14 ,בני ברק, שכונת עמישב, מתחם רחוב טבריה, פתח תקוה, שדרות העצמאות  32-28 ,יבנה, האצ"ל, ירושלים, ומתחם שי עגנון, גורדון, נתן אלבז, טירת הכרמל. 

קצת על מדד ההתחדשות העירונית 2021

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן פורסם השנה בפעם החמישית ברציפות, והוא כולל שלל דירוגים של אנשי מקצוע מכל התחומים בסקטור ההתחדשות העירונית בישראל. הדירוגים חושבו וגובשו באמצעות מערכת בינה עסקית (BI) חדשנית לניתוח שוק ההתחדשות העירונית בישראל, אשר פותחה על ידי אתר מדלן , ומאפשרת לרכז נתונים מעשרות מקורות ולגבש מהם דירוג מדויק, אובייקטיבי וכזה המציג תמונה מציאותית, מהשטח. המדד נגזר מנתוני האמת, באמצעות אלגוריתם סטטיסטי שפיתחה מדלן.

דירוג החברות המופיעות במדד ההתחדשות העירונית 2021 נקבע בעזרת ניקוד אשר נובע מהפרויקטים שהיא מקדמת, מבצעת או סיימה ואכלסה. הפרויקטים הם מיזמים מכל הסוגים – חיזוק ותוספת, הריסה ובנייה, שימור הכולל חיזוק, הריסה ובנייה שלא במסגרת תמ"א 38 ועוד. 

כפי שניתן לראות מהנתונים לעיל, הניקוד שעליו מתבסס המדד מתחשב אך ורק בפרויקטים שנמצאים לכל הפחות בשלב הגשת בקשה להיתר, וכן בפרויקטים שנמצאים בשלב מוקדם יותר – אך כבר נקלטו בוועדות הרלוונטיות ועברו כבר דרך מסוימת ב"צנרת התכנון". בקטגוריה זו נכללים גם פרויקטים שנכנסו לוועדות השימור או פרויקט אשר דורש שינוי תב"ע שכבר פורסם להתנגדויות הציבור על ידי הוועדה הרלוונטית.

עוד נציין כי הניקוד של כל פרויקט ופרויקט נקבע בהתאם למספר יחידות הדיור המקוריות שהיו בו, טרם הביצוע או התכנון, ובהתאם למספר היח"ד שנוספו לו או שיתווספו לו; כל פרויקט מקבל ניקוד גבוה יותר ככל שהוא נמצא בשלב מתקדם יותר, כמובן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמדד ההתחדשות העירוניתמשרד פלס, מוזר, כהן, ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...