משרד עורכי הדין ברון ושות' במדד להתחדשות עירונית: מקום 13 כלל ארצי

מדובר במקום 13 כלל ארצי בייצוג יזמים; המשרד נמצא במקום ה-15 כלל ארצי בייצוג בפרויקטי תמ"א 38

שיתוף הכתבה
התחדשות עירונית (שאטרסטוק)התחדשות עירונית (שאטרסטוק)

המשרד מנוהל על ידי גלעד ברון שהוא המייסד וגם שותף בחברה, יעל פוסטלניקו, עו"ד שותפה - במחלקת מקרקעין, סמדר גרוס שאקי, עו"ד שותפה - במחלקת מקרקעין, ואורית נמדר אבני,עו"ד שותפה - מחלקת מקרקעין ייצוג דיירים.

המשרד מתמחה בעיקר בליווי ענייני מקרקעין, בתחום הפיסקאלי, מיסוי (מס הכנסה מע“מ, מיסוי מקרקעין ומכס), עבירות כלכליות, הלבנת הון וליווי עסקאות מסחריות מורכבות. לרבות עסקאות בתחום ההתחדשות העירונית. במשך שנים רבות צבר המשרד ניסיון וידע בלתי נלאים תוך כדי ליווי פרויקטים בתחום המקרקעין ומיזמי התחדשות עירונית על כל סוגיה. מראשית ההתפתחות של תחום ההתחדשות העירונית, המשרד ליווה באופן צמוד עסקאות חיזוק ובניה, תמ"א 38 , הריסה ובנייה מחדש, ובין היתר - פינוי בינוי . צוות המשרד מורכב מ20 אנשים לצד צוות עזר הנותן מענה לכל שאלה מקצועית ומעניק טיפול יסודי, מסור ומיומן ללקוחות המשרד בניהול פרוייקטים מורכבים, לאחר עבודה מעמיקה ויסודית באותו הנושא. 

משרד עורכי הדין ברון ושות' דוגלים במציאת פתרונות מהירים ויצירתיים לבעיות משפטיות סבוכות תוך הסתכלות מעמיקה על כל ההיבטים המשפטיים, המסחריים והכלכליים של אותו הנושא. המשרד מלווה באופן שוטף חברות יזמיות ובעלי זכויות במקרקעין בעסקאות מקרקעין על שלל גווניה ואף נחשב לבין המובילים בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית.

בין המחלקות השונות של המשרד יש מחלקה המתמחה בייצוג בעלי דירות בעסקאות של התחדשות עירונית . שם כל לקוח ולקוח מקבל יחס אישי, אנושי וצמוד, כל אחד מבעלי הדירות נחשב כשותף של המשרד ויחד יגיעו לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף למשרד התמחות נוספת בתחום המיסוי, בליווי של מיזמי התחדשות עירונית המשרד שם דגש רב על כל סוגיות המיסוי למינהן  ומאפשרת טיפול מקצועי גם בענייני המס הנובעים מהעסקאות השונות והכרוכים בהן.

משרד עורכי הדין ברון ושות' אף נבחר לאחד מהמשרדים המובילים בארץ בתחום ההתחדשות העירונית והמקרקעין בדירוגים של מדד dun's100 ־Code BDI', כמוביל בתחום ההתחדשות העירונית ע"י אתר מדלן ונבחר מדי שנה כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום ייצוג הדיירים ע"י מערכת דה מרקר.

קצת על מדד ההתחדשות העירונית 2021

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן פורסם השנה בפעם החמישית ברציפות, והוא כולל שלל דירוגים של אנשי מקצוע מכל התחומים בסקטור ההתחדשות העירונית בישראל. הדירוגים חושבו וגובשו באמצעות מערכת בינה עסקית (BI) חדשנית לניתוח שוק ההתחדשות העירונית בישראל, אשר פותחה על ידי אתר מדלן , ומאפשרת לרכז נתונים מעשרות מקורות ולגבש מהם דירוג מדויק, אובייקטיבי וכזה המציג תמונה מציאותית, מהשטח. המדד נגזר מנתוני האמת, באמצעות אלגוריתם סטטיסטי שפיתחה מדלן.

דירוג החברות המופיעות במדד ההתחדשות העירונית 2021 נקבע בעזרת ניקוד אשר נובע מהפרויקטים שהיא מקדמת, מבצעת או סיימה ואכלסה. הפרויקטים הם מיזמים מכל הסוגים – חיזוק ותוספת, הריסה ובנייה, שימור הכולל חיזוק, הריסה ובנייה שלא במסגרת תמ"א 38 ועוד. 

כפי שניתן לראות מהנתונים לעיל, הניקוד שעליו מתבסס המדד מתחשב אך ורק בפרויקטים שנמצאים לכל הפחות בשלב הגשת בקשה להיתר, וכן בפרויקטים שנמצאים בשלב מוקדם יותר – אך כבר נקלטו בוועדות הרלוונטיות ועברו כבר דרך מסוימת ב"צנרת התכנון". בקטגוריה זו נכללים גם פרויקטים שנכנסו לוועדות השימור או פרויקט אשר דורש שינוי תב"ע שכבר פורסם להתנגדויות הציבור על ידי הוועדה הרלוונטית.

עוד נציין כי הניקוד של כל פרויקט ופרויקט נקבע בהתאם למספר יחידות הדיור המקוריות שהיו בו, טרם הביצוע או התכנון, ובהתאם למספר היח"ד שנוספו לו או שיתווספו לו; כל פרויקט מקבל ניקוד גבוה יותר ככל שהוא נמצא בשלב מתקדם יותר, כמובן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמדד ההתחדשות העירוניתמשרד ברון ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...