קרן הריט אזורים Living רכשה 66 דירות בפרויקט "יובל הצעירה" בירושלים תמורת כ-153 מיליון שקל

מדובר בדירות בפרויקט התחדשות עירונית של קדמת היובל וקרסו נדל"ן • החברה רכשה את כל הדירות בבניין, מלבד דירות התמורה לדיירים המקוריים • אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשלוש שנים וחצי

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אזורים LIVING, ערן ענבים (ליאור גרונדמן)מנכ"ל אזורים LIVING, ערן ענבים (ליאור גרונדמן)

קרן הריט אזורים LIVING הודיעה היום (ד') על חתימת הסכם עם חברת קדמת היובל - קרסו נדל"ן לרכישת 66 דירות בבניין אחד שמוקם במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית "יובל הצעירה" בשכונת קריית יובל בירושלים – בתמורה ל-152.7 מיליון שקל.

הבניין כולל 77 דירות, והדירות שרכשה נקנו במחיר ממוצע של כ-2.3 מיליון שקל. 11 דירות נוספות בבניין – אלו שלא נרכשו על ידי החברה – הן דירות התמורה לדיירים המקוריים. הבניינים בפרויקט נמצאים בשלב ביצוע ראשוני של חפירה ודיפון, והוא צפוי להתאכלס בעוד כשלוש שנים וחצי

הדירות נקנו, כמובן, במטרה להשכירן לטווח ארוך. הבניין כולל 77 דירות, והדירות שרכשה נקנו במחיר ממוצע של כ-2.3 מיליון שקל. 11 דירות נוספות בבניין – אלו שלא נרכשו על ידי החברה – הן דירות התמורה לדיירים המקוריים. הבניינים בפרויקט נמצאים בשלב ביצוע ראשוני של חפירה ודיפון, והוא צפוי להתאכלס בעוד כשלוש שנים וחצי. 

שטח המכר המצטבר בעסקה הוא כ-6,708 מ"ר, בתוספת הצמדה של כ-718 מ"ר מרפסות, 68 חניות תת-קרקעיות ו-66 מחסנים. החברה מציינת כי בגין רכישת הנכס היא צפויה לשלם מס רכישה בשיעור של כחצי אחוז. עו"ד טיירי דה לויה ייצג את אזורים Living בעסקה, ועו"ד בני גאנוניאן ייצג את החברה המוכרת. ההסכם האמור יצטרף לפורטפוליו החברה, הכולל שמונה פרויקטים בשלבים שונים, בהיקף כולל של כ-1,500 דירות.

זו עסקה ראשונה של החברה בשכונה ובעיר ירושלים, ואנו מצפים להרחיב את הפורטפוליו בעיר. שכונת קריית היובל צפויה לעבור שינוי והתחדשות עירונית משמעותיים. כבר היום ניתן לצפות בתנופת בנייה ופיתוח אדירים בשכונה, אשר ימצבו אותה כאחת השכונות המבוקשות בעיר"

אזורים Living פרסמה את תוצאותיה הכספיות לפני כשבועיים, וסיכמה את הרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2021 עם גידול ברווח התפעולי והנקי, בעיקר בעקבות התקדמות הביצוע של הפרויקטים "רקפות" בראשון לציון ו"בית בפארק" באור יהודה.

ערן ענבים מנכ"ל אזורים Living: "עסקה זו תואמת את האסטרטגיה של החברה, להשקיע בפרויקטי מגורים באזורים שצפויים לייצר ערך בטווח של עד עשר שנים. זו עסקה ראשונה של החברה בשכונה ובעיר ירושלים, ואנו מצפים להרחיב את הפורטפוליו בעיר. שכונת קריית היובל צפויה לעבור שינוי והתחדשות עירונית משמעותיים. כבר היום ניתן לצפות בתנופת בנייה ופיתוח אדירים בשכונה, אשר ימצבו אותה כאחת השכונות המבוקשות בעיר".

נזכיר כי לקראת סוף 2020 ביצעה החברה שתי עסקאות משמעותיות נוספות: האחת – רכישת 98 דירות בבת ים, תמורת כ-202 מיליון שקל; השנייה – רכישת 210 יח"ד בחיפה, תמורת סכום של כ-238 מיליון שקל. גם בשני המקרים הללו, כמובן, הדירות הנרכשות ייועדו לשכירות ארוכת טווח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחקדמת היובלקרסו נדל"ןערן ענביםאזורים Living
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...