גב-ים רוכשת מאיש העסקים מורי ארקין בניין בהרצליה פיתוח – תמורת 60.5 מיליון שקל

מדובר בבניין בשטח 3,600 מ"ר, בצמוד לפארק גב-ים הרצליה צפון, שכולל זכויות בנייה נוספות בהיקף של 3,000 מ"ר • מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ: "מאמינים כי שיווק הנכס יהיה מהיר"

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)

חברת גב-ים הודיעה היום (א') כי היא רוכשת נכס בשטח 3,600 מ"ר ברחוב המדע 14 בהרצליה פיתוח, תמורת 60.5 מיליון שקל. הנכס נרכש על-ידי גב-ים מחברה פרטית בבעלותו של איש העסקים מורי ארקין, והוא נמצא בצמוד לפארק גב-ים הרצליה צפון שהקימה החברה.

המבנה נמצא על קרקע בשטח 1.1 דונמים, והוא כולל פוטנציאל לזכויות בנייה נוספות בהיקף של כ-3,000 מ"ר בייעוד תעסוקה. גב-ים יוצגה בעסקה ע"י עורכי הדין שמואל פלגר ואסתי מלכה ממשרד גולדפרב זליגמן ושות'. את המוכרת ייצג עו"ד דוד כהן ממשרד גרוס ושות'.

הנכס יתווסף לכ-260,000 מ"ר נכסים מניבים בבעלות גב-ים באזור התעשייה הרצליה פיתוח, הכוללים את מרכז גב-ים הרצליה בדרום, פארק גב-ים הרצליה צפון וקמפוס אפל (גב-ים O2). בימים אלו מקדמת גב-ים את הרחבת פרויקט גב-ים O2 בהרצליה, כך שיציע שטח כולל של כ-45,000 מ"ר (כולל חניונים).

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים : " גב-ים שמה לעצמה כיעד להגדיל את פעילותה ואת אחיזתה באזור התעשייה הרצליה פיתוח, שוק חזק ורווי ביקושים, שצפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות, כחלק מתהליך מובנה באזור זה. שוק המשרדים בהרצליה מוביל ועומד בחזית, ומהווה עוגן מרכזי בליבת תאגידי הטכנולוגיה הגדולים בעולם.

אנו מאמינים כי שיווק נכס זה יהיה מהיר, לאור העובדה שמדובר בבניין ייחודי ועצמאי, ולאור הביקושים הגדולים במתחמי גב-ים בהרצליה. הנכס הנרכש מהווה חלק בלתי נפרד מפארק גב-ים הרצליה צפון. עם רכישתו, תושלם הבעלות במתחם כולו וגב-ים תוכל לפעול לניוד הזכויות הנוספות במגרש לטובת המתחם כולו".

נזכיר כי בחודש מאי האחרון הופקדה תוכנית גב-ים להקמת מגדל בן 30 קומות בסמוך למחלף הסירה בהרצליה, לא רחוק מהבניין שאותו רכשה כעת; התוכנית מציעה עירוב שימושים של תעסוקה, מסחר ומבני ציבור. עוד נזכיר כי ביולי האחרון מכרה החברה את כלל עתודות הקרקע וזכויות הבנייה בפרויקט "רמת הנשיא" בחיפה, זאת תמורת סכום של 215 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מאבי יעקובוביץגב-ים הרצליהמורי ארקיןהרצליה פיתוח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...