מהנדס העיר החדש של אילת: אדריכל ישראל חיון, ששימש כאדריכל העיר ב-13 השנים האחרונות

אדריכל חיון יחליף בתפקיד את אינג' אסף אריכא, ששימש כמהנדס העיר הדרומית בשבע השנים האחרונות • ראש העיר לנקרי: "התשתיות שיצר המהנדס היוצא מצוינות; הניסיון של המהנדס החדש יסייעו לו להמשיך ולקדם את העיר"

שיתוף הכתבה
ישראל חיון, מהנדס העיר החדש של אילת (עיריית אילת)ישראל חיון, מהנדס העיר החדש של אילת (עיריית אילת)

מהנדס חדש לעיר אילת: העירייה הודיעה היום (א') באופן רשמי כי המהנדס החדש של העיר יהיה אדריכל ישראל חיון, שיחליף בתפקידו את מהנדס העיר היוצא, אינג' אסף אריכא, ששימש כמהנדס העיר בשבע השנים האחרונות. אדריכל חיון היה אדריכל העיר, ומנהל אגף תכנון במנהל ההנדסה בעירייה ב-13 השנים האחרונות.

המהנדס היוצא, אינג' אריכא, הספיק במשך שבע שנותיו בתפקיד, כך על פי העירייה, לבצע "תכנון כולל לעיר אילת, החל בתוכנית מתאר חדשה לעיר, עבור לתוכניות אסטרטגיות לרצועת החוף והמרחב הימי, ללב העיר, לשכונות הוותיקות, לאזור התעשייה הישן ולשדה התעופה המתפנה - ועד לרצועת המדבר העוטפת את העיר.  

כמהנדס העירייה בשבע השנים האחרונות הוביל אינג' אריכא תהליכים משמעותיים של בינוי, פיתוח ותכנון בכל מעגלי העיר, ותוכניות אסטרטגיות להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, למבני הציבור, להתחדשות אזור התעשייה הישן, לפיתוח מרכז העיר ולפיתוח מושכל ורגיש של ממשקי העיר עם הים והמדבר – הנכסים האסטרטגיים של אילת"

בשנים האחרונות עוברת העיר אילת מהפכה של ממש בתחומי הבינוי והפיתוח, החל בחתימה על הסכם גג לבניית 10,000 יחידות דיור ועוד 6,000 חדרי מלון חדשים, כולל תוספת חדרים במלונות קיימים, דרך פתיחת שדה התעופה הבינלאומי 'רמון' בצפון העיר, תכנון ופיתוח שטח שדה התעופה המתפנה והתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות ובלב העיר, ועד תוכנית לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה. 

כמהנדס העירייה בשבע השנים האחרונות, הוביל אינג' אריכא תהליכים משמעותיים של בינוי, פיתוח ותכנון בכל מעגלי העיר, ותוכניות אסטרטגיות להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, למבני הציבור, להתחדשות אזור התעשייה הישן, לפיתוח מרכז העיר ולפיתוח מושכל ורגיש של ממשקי העיר עם הים והמדבר – הנכסים האסטרטגיים של אילת".

ראש העיר אלי לנקרי נפרד מאדריכל אסף אריכא, ואמר: "עשייתך הרבה והמשמעותית מיצבה את העיר אילת כעיר תיירות יפה ומובילה, שנהנים בה תושביה וכל הבאים בשערה. אין ספק שבעשייתך הרבה הטבעת חותם משמעותי בעיר ואת פירות עשייתך נראֶה גם בשנים הבאות". 

התשתיות כפי שיצר אותן המהנדס היוצא הן מצוינות, והניסיון של חיון, כמי שהיה אדריכל העיר 13 שנים, יסייעו לו להמשיך ולקדם את העיר אילת מול יזמים ומשקיעים, בבינוי, בפיתוח ובתכנון וכך גם בשירות לתושבי אילת"

באשר למהנדס הנכנס, אדריכל חיון, הוסיף ראש העיר כי "התשתיות כפי שיצר אותן המהנדס היוצא הן מצוינות, והניסיון של חיון, כמי שהיה אדריכל העיר 13 שנים, יסייעו לו להמשיך ולקדם את העיר אילת מול יזמים ומשקיעים, בבינוי, בפיתוח ובתכנון וכך גם בשירות לתושבי אילת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית אילתאלי לנקריאדריכל ישראל חיוןאינג' אסף אריכא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...