שת"פ נוסף להראל בענף הנדל"ן: תקים שותפויות בתחום הדיור להשכרה והייזום למגורים עם קבוצת MORE

זאת בהמשך לזכייתה של קבוצת MORE במכרז של "דירה להשכיר" בתל השומר אך אתמול • החברות מנהלות מו"מ להקמת חברה משותפת שתעסוק בייזום פרויקטים בקרקעות שעלותן לא תפחת מ-350 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
אבי מאור, מנכ"ל קבוצת More, ואיציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של הראל (אייל טואג; מיה כרמי-דרור)אבי מאור, מנכ"ל קבוצת More, ואיציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של הראל (אייל טואג; מיה כרמי-דרור)

עוד שיתוף פעולה נדל"ני לקבוצת הראל ביטוח: החברה, וקבוצת MORE, הודיעו היום (ג') כי יקימו שותפויות בתחום הדיור להשכרה ובתחום הייזום למגורים. שיתופי הפעולה, אשר כפופים להשלמת מו"מ וחתימה על הסכמים מחייבים, יפעלו תחת תאגידים ייעודיים. "החברות רואות בשיתוף הפעולה הזדמנות מצוינת ליצירת ערך משמעותית עבורן", כך נכתב בהודעה המשותפת.

נזכיר על רקע זה שני דברים מרכזיים: האחד – הזכייה של קבוצת MORE אך אתמול במכרז של " דירה להשכיר ", להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בן 247 יחידות דיור בתוכנית תל השומר דרום ברמת גן; השני – הרכישה של כ-7.23% ממניות קבוצת MORE בידי הראל, תמורת כ-40 מיליון שקל, בינואר השנה.

חלקה של קבוצת MORE בתאגיד המשותף בתחום הדיור להשכרה צפוי לעמוד על 60%, וביתרה תחזיק הראל. אם תבחר בכך קבוצת MORE, ימומן חלק מחלקה בהון העצמי גם הוא על ידי הראל

חלקה של קבוצת MORE בתאגיד המשותף בתחום הדיור להשכרה צפוי לעמוד על 60%, וביתרה תחזיק הראל. אם תבחר בכך קבוצת MORE, ימומן חלק מחלקה בהון העצמי גם הוא על ידי הראל. קבוצת MORE תספק שירותי איתור ובחינה של פרויקטים, שירותי ניהול והקמת הפרויקטים, שירותי ניהול, תכנון ופיקוח ושירותי ניהול ושיווק הדיור להשכרה.

במקביל מנהלות החברות מו"מ להתקשרות נוספת, ולפיה תוקם חברה משותפת שתעסוק בייזום פרויקטים למכירה בתחום המגורים, שעלות הקרקע בהם לא תפחת מ-350 מיליון שקל. החזקותיה של קבוצת MORE בתאגיד צפויות לעמוד על 70%, והראל תחזיק ביתרה. גם כאן תספק קבוצת MORE שירותי איתור ובחינה של פרויקטים, שירותי ניהול והקמת פרויקטים, שירותי ניהול, תכנון ופיקוח ושירותי ניהול ושיווק מכירות. 

ל-MORE תעמוד זכות סירוב ראשונה לשמש כקבלן מבצע לגבי מרבית הפרויקטים (בתחום הדיור להשכרה ובתחום המגורים) שאותם יבצעו התאגידים המשותפים הנ"ל"

"בהתאם להסכמי שיתוף הפעולה, ל-MORE תהיה האופציה לקבל את המימון לחלק מההון העצמי שיידרש מהחברה לכל פרויקט בהתאם להסכם הלוואה שייחתם", נכתב בהודעה. "נוסף על כך, תעמוד לה זכות סירוב ראשונה לשמש כקבלן מבצע לגבי מרבית הפרויקטים (בתחום הדיור להשכרה ובתחום המגורים) שאותם יבצעו התאגידים המשותפים הנ"ל".

אבי מאור, מנכ"ל קבוצת More: "הקבוצה זכתה לאחרונה במכרזים משמעותיים, המהווים אבני דרך משמעותיות בצמיחתה של החברה, והצפת ערך למשקיעי החברה. כניסתה של קבוצת הראל כשותפה מרכזית, על ידי הקמת חברה שתיזום, תקים ותתפעל דיור להשכרה ארוכת טווח, מעידים על הבעת אמון מוחלטת ביכולות היזמות, הניהול והקבלנות של הקבוצה. יש לנו תוכנית פיננסית משמעותית לחיזוק ההון של הקבוצה באמצעות יצירת שותפויות משמעותיות והצפת ערך לשותפינו, דרך נכסי החברה המניבים ותחומים נוספים".

השותפות עם קבוצת More מאפשרת לנו להמשיך ולחזק את המעורבות של הראל בפרויקטים לדיור להשכרה ולנדל"ן מניב, אשר מהווים נגזרת חשובה באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה בתחום ההשקעות"

איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "השותפות עם קבוצת More מאפשרת לנו להמשיך ולחזק את המעורבות של הראל בפרויקטים לדיור להשכרה ולנדל"ן מניב, אשר מהווים נגזרת חשובה באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה בתחום ההשקעות. שיתוף פעולה זה ורבים נוספים בתחום משרתים נאמנה את צורכי החוסכים שלנו ומאפשרים לנו להגיע להישגים משמעותיים".

נזכיר כי במרץ האחרון סיכמה הראל על שיתוף פעולה גם עם קבוצת תדהר – הקמת חברה משותפת שתפעל בתחום הנדל"ן המניב, בהיקף של כמיליון מ"ר, ובהשקעה כספית אשר להערכת החברת תסתכם במיליארדי שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הראלקבוצת MOREדירה להשכירשכירות ארוכת טווחאיציק טווילאבי מאורקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...