אלקטרה נדל"ן: הקרן הראשונה להשקעות מכרה מקבץ דיור בטמפה, פלורידה, שבארה"ב, תמורת כ-60 מיליון דולר

מדובר במקבץ דיור שכולל 264 יחידות דיור, אשר נקנה בנובמבר 2017 תמורת 31 מיליון דולר • העסקה משקפת שיעור תשואה שנתית של כ-38% ברמת הנכס, ותשואה כוללת ביחס להון העצמי בשיעור של כ-125%

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה היום (ד') כי הקרן הראשונה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב מכרה את זכויותיה במקבץ דיור בטמפה, פלורידה, שבארה"ב, תמורת כ-60 מיליון דולר. הנכס נרכשה על ידי החברה בנובמבר 2017, תמורת 31 מיליון דולר. הוא כולל 264 יחידות דיור.

ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-11.7 מיליון דולר, ותזרים המזומנים החופשי שינבע מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-25.5 מיליון דולר, נוסף לחלוקות שוטפות במהלך ההחזקה בנכס, של כ-4.3 מיליון דולר"

"ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-11.7 מיליון דולר", כך החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך, "ותזרים המזומנים החופשי שינבע מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-25.5 מיליון דולר, נוסף לחלוקות שוטפות במהלך ההחזקה בנכס, של כ-4.3 מיליון דולר. בסך הכול הניב הנכס למשקיעיו תזרים בסך של כ-30 מיליון דולר, המשקפים שיעור תשואה שנתית (IRR) של כ-38% ברמת הנכס, וכן תשואה כוללת ביחס להון העצמי (ROE) בשיעור של כ-125%.

ההון העצמי המקורי שהושקע על ידי החברה בעסקה זו עמד על כ-1.6 מיליון דולר; תזרים המזומנים החופשי אשר ינבע לחברה מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-3.5 מיליון דולר. הרווחים - לרבות דמי הצלחה, לאחר מס - שינבעו לחברה מעסקה זו, וזאת מעבר לרווחים שרשמה החברה לאורך חיי הנכס בעקבות שיערוכים ופעילות שוטפת, הינו כ-2.3 מיליון דולר (כ-7.3 מיליון שקל). הרווחים
האמורים יזקפו בדו"חותיה הכספיים של החברה ברבעון השלישי של שנת 2021".

החברה מציינת עוד כי השלמת העסקה, בכפוף להתקיימות כל התנאים המתלים על פי הסכם המכירה, צפויה להתבצע ברבעון הרביעי של שנת 2021. על רקע עסקה זו הודיעה החברה כי קרן החוב הראשונה שלה ביצעה היום עסקה למימון רכישת מקבץ דיור בעיר פיניקס, אריזונה, הכולל 161 יחידות דיור. 

לאחר עסקה זו מחזיקה קרן החוב ב-29 עסקאות, בהיקף השקעה כוללת של כ-158.6 מיליון דולר. סך ההתחייבויות שנחתמו בקשר לקרן החוב עומד על כ-285 מיליון דולר (סגירה סופית)"

"ההשקעה, בסך של כ-2.1 מיליון דולר, הינה בדרך של הלוואת מזנין הנושאת ריבית אפקטיבית מינימלית שנתית בשיעור של 11%", נכתב בהודעה. "לאחר עסקה זו מחזיקה קרן החוב ב-29 עסקאות, בהיקף השקעה כוללת של כ-158.6 מיליון דולר. סך ההתחייבויות שנחתמו בקשר לקרן החוב עומד על כ-285 מיליון דולר (סגירה סופית)".

נציין כי בתחילת החודש הודיעה החברה כי השלימה רכישה של 336 מתים צמודי קרקע, במקבץ דיור מסוג Single Family, המיועדים להשכרה, תמורת כ-94 מיליון דולר. לפני כשבועיים הודיעה אלקטרה נדל"ן כי חברה בת שלה השלימה מכירת נכס בשטוטגרט, גרמניה, תמורת 50 מיליון אירו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלקטרהגיל רושינקSingle Familyמקבצי דיור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...