עדי ועירית שטראוס, מבעלי שטראוס, מוכרים 50% ממלון "ריץ קרלטון – הרצליה" תמורת 150 מיליון שקל

חלקם של השניים במלון נמכר לאשת העסקים הקנדית קיילן שרמן • המלון יישאר בבעלותה של קבוצת תדהר, אשר מחזיקה בחצי הנותר • "מודים לעדי ולעירית על שותפות מצויינת ועל תקופה נהדרת"

שיתוף הכתבה
מלון "ריץ קרלטון - הרצליה" (יח"צ)מלון "ריץ קרלטון - הרצליה" (יח"צ)

עדי ועירית שטראוס, מבעלי חברת שטראוס, הודיעו היום (ב') על מכירת 50% מהזכויות במלון "ריץ קרלטון – הרצליה", תמורת 150 מיליון שקל, לאשת העסקים הקנדית קיילן שרמן. בכך, למעשה, לא יהיו עוד השניים חלק מבעלי המלון. קבוצת תדהר , שמחזיקה במחצית הנותרת של הזכויות במלון, תמשיך להיות הבעלים של הנכס ולנהלו באמצעות רשת ריץ קרלטון מקבוצת Marriott.

המלון נפתח בשנת 2014 על ידי קבוצת תדהר וקבוצת עדי'ס השקעות, ונחשב לקומפלקס הראשון מסוגו בישראל המשלב חדרי מלון ודירות נופש, הנמכרות למספר מצומצם של רוכשים פרטיים ומנוהלות על ידי ריץ קרלטון

מלון "ריץ קרלטון – הרצליה" כולל 115 חדרי אירוח, 82 דירות נופש ו-12 קומות. דירות הנופש בו נמכרו בסכום כולל של יותר מחי מיליארד שקל. המלון נפתח בשנת 2014 על ידי קבוצת תדהר וקבוצת עדי'ס השקעות, ונחשב לקומפלקס הראשון מסוגו בישראל המשלב חדרי מלון ודירות נופש, הנמכרות למספר מצומצם של רוכשים פרטיים ומנוהלות על ידי ריץ קרלטון. נציין כי עדי'ס השקעות, שבבעלות עדי ועירית שטראוס, מכרה בשנת 2015 את פעילותה במלון אחר – מלון עלמה בתל אביב, לחברת רוטשילד פריינדס.

מכירת חלקנו במלון באה בעקבות החלטה למקד את פעילותנו בעסקי המשפחה. עירית ואני מודים לקבוצת תדהר על שותפות מדהימה שהניבה פירות משמעותיים לשני הצדדים, ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך"

עדי שטראוס: "מכירת חלקנו במלון באה בעקבות החלטה למקד את פעילותנו בעסקי המשפחה. עירית ואני מודים לקבוצת תדהר על שותפות מדהימה שהניבה פירות משמעותיים לשני הצדדים, ומאחלים הצלחה רבה בהמשך הדרך".

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר : "מלון ריץ קרלטון בהרצליה הינו נכס ייחודי, איכותי וחשוב בפורטפוליו של תדהר, ואנו גאים מאוד בהצלחתו. אנו מודים לעדי ולעירית על שותפות מצויינת ועל תקופה נהדרת. נמשיך עם קיילן שרמן, שותפתנו החדשה, לשמור על הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר".

קיילן שרמן: "אני גאה בשותפות החדשה עם קבוצת תדהר במלון 'ריץ קרלטון – הרצליה' ובטוחה כי היא תניב פירות רבים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלון ריץ קרלטון - הרצליהעדי ועירית שטראוסשטראוסקבוצת תדהרקיילן שרמןגיל גבעעדי'ס השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...